וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הובסה 103:76 על ידי הפועל באר שבע, בית הלחמי בלחץ

17.1.2020 / 15:45

האדומים התפרקו במחצית השנייה וספגו תבוסה שנייה ברציפות, המאמן הלחוץ מסתבך. עמית שמחון הצטיין, 21 ריבאונדים לסטיב זאק

הלחץ בהפועל תל אביב גובר. האדומים הובסו היום (שישי) 103:76 על ידי הפועל באר שבע במחזור ה-16 בליגת העל בכדורסל, עם עוד התפרקות ועוד מחצית שנייה חלשה, והגדילו את מחול השדים סביב המאמן אריאל בית הלחמי. כמו במחזור הקודם נגד הפועל אילת, גם הפעם האדומים הציגו סף שבירה נמוך ביותר ונכנעו לבריחה מהירה של באר שבע אחרי מחצית ראשונה שקולה.

בעקבות ההפסד ירדה הקבוצה למאזן של 10 הפסדים מול שישה ניצחונות, בעוד באר שבע עומדת על מספר זהה של הפסדים אולם נהנית מניצחון עודף. דשון באטלר עם 24 נקודות ועמית שמחון עם 23 עשו ככל העולה על רוחם מול ההגנה הנרפית של הפועל תל אביב, בעוד סטיב זאק שלט לחלוטין מתחת לסלים עם 13 נקודות ולא פחות מ-21 ריבאונדים.

הפועל תל אביב קיבלה תצוגת קליעה מרשימה של ג'ורדן המילטון שסיים עם 32 נקודות, אבל כמעט שום דבר מעבר לכך, כשגם התרומה של תומר גינת (11 נקודות) ולנזל סמית' (10) לא מושיעה.

מאמן הפועל תל אביב אריאל בית הלחמי. קובי אליהו
הלחץ גובר. אריאל בית הלחמי/קובי אליהו

מהלך המשחק

הרבע הראשון עמד בסימן האין הגנות של שתי הקבוצות. עמית שמחון צלף תשע נקודות מהירות, אבל ג'ורדן המילטון היה אפילו יותר חם ממנו, ועם 17 נקודות ברבע הראשון קבע 23:23 בסיומו. הדו קרב בין השניים נמשך גם ברבע השני, בו באר שבע היתה קצת יותר טובה. סלים של טי ג'יי וויליאמס העניקו למארחת יתרון 45:46 במחצית.

הרבע השלישי היה במעמד צד אחד. עמית שמחון המשיך לצלוף מכל מצב, וויליאמס המשיך לנווט את ההתקפה ולחדור את ההגנה החלשה של האורחת, ובסיום הרבע היתרון של באר שבע טיפס ל-59:73. הבליץ הבאר שבעי נמשך גם ברבע האחרון, שהפך כולו לגארבג' טיים ארוך בחסות ההגנה האיומה של הפועל תל אביב. 103:76 להפועל באר שבע בסיום.

טי ג'יי וויליאמס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
קלי קלות. טי ג'יי וויליאמס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל באר שבע: דשון באטלר 24, עמית שמחון 23 (7 מ-9 מהשדה), טי ג'יי וויליאמס 19, סטיב זאק 15 (21 ריבאונדים, 9 בהתקפה), ג'ון פטרוסלי 9, עדי כהן סבן 4, ספנסר וייס ועמית זיס 3 כל אחד.

קלעו להפועל תל אביב: ג'ורדן המילטון 32, תומר גינת 11, לנזל סמית' 10, לטאביוס וויליאמס 8, חואקין שוכמן וים מדר 4 כל אחד, אלישי כדיר ומארק ליונס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully