וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: עדן שמיר חתם רשמית בסטנדרד ליאז'

16.1.2020 / 18:39

הקשר בן ה-24 עוזב את הפועל באר שבע אחרי כחצי עונה. הקבוצה של מישל פרודום רכשה אותו תמורת 1.8 מיליון יורו, ירוויח כ-250 אלף יורו לעונה

דוד רוזנטל טור דעה על הפועל באר שבע/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

קשר הפועל באר שבע היוצא עדן שמיר חתם הערב (חמישי) בשורות סטנדרד ליאז', שרכשה אותו תמורת 1.8 מיליון יורו. הישראלי בן ה-24 ירוויח כ-250 אלף יורו לעונה בשלוש וחצי השנים הקרובות. לשחקן היו 20 אחוז בכרטיסו, אותם השאיר לעצמו לאפשרות של מכירה עתידית.

"מערכת הסקאוטינג עשתה עבודה טובה, חיפשנו מישהו שיתאים לשיטה שלנו", אמר מוקדם יותר היום מאמן הקבוצה מישל פרודום. "עדן שחקן מגוון, יש לו משחק ראש טוב ואם בחרנו בו, כנראה שאנחנו חושבים שהוא טוב". ליאז' עקבה אחר שמיר מאז הקיץ וכעת, לאחר החתימה הרשמית, הוא עשוי לערוך את הופעת הבכורה מול אוסטנד, בשבוע הבא. הקשר נמצא בדרך חזרה לארץ להתארגנות וביום שני הבא ישוב לבלגיה.

"עדן, למרות שזו הייתה תקופה קצרה מהצפוי, נכנסת לנו ללב!" צייצו בהפועל באר שבע. "אנחנו מודים לך ומאחלים לך את כל ההצלחה בהמשך".

שמיר בן ה-24, שגדל בהפועל חיפה, עבר בגיל 17 לקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה והתקדם בקבוצה לאט לאט, עד שהפך לסחורה מבוקשת בקיץ. הוא חתם ביוני לארבע שנים בהפועל באר שבע ובתחילת העונה נראה כמו אחד משחקני המפתח של הקבוצה. כמו שאר השחקנים, גם הוא דעך בשלב מאוחר יותר. בסך הכל, רשם שמיר שער ליגה אחד ושער נוסף באירופה.

שחקן סטנדרד ליאז' עדן שמיר. יח"צ,
התקדמות גדולה תוך שנה. שמיר וסוכניו/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • עדן שמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully