וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גיל יצחק כבש רביעייה, ראשון לציון הביסה 1:5 את נוף הגליל

החלוץ נגח ארבע פעמים פנימה וסידר לקבוצה פער של חמש נקודות מקטמון, שהפסידה 2:0 להפועל פתח תקוה. מכבי פתח תקוה חזרה לנצח

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
גיא לוזון ומכבי פתח תקוה חזרו לנצח אחרי שני הפסדים ברציפות/ברני ארדוב

המחזור ה-20 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל ראשון לציון הביסה 1:5 את הפועל נוף הגליל כשגיל יצחק כובש רביעייה, הפועל קטמון הפסידה 2:0 להפועל פתח תקוה. אחי נצרת גברה 0:1 על הפועל ניר רמת השרון, בני לוד 0:2 על הפועל אום אל פאחם ומכבי פתח תקוה חזרה לנצח אחרי שני הפסדים ברציפות עם 1:2 מול בית"ר תל אביב בת ים.

גיל יצחק שחקן הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
רביעייה מדהימה של גיל יצחק, כל השערים בנגיחות/לירון מולדובן

הפועל ראשון לציון - הפועל נוף הגליל 1:5

גיל יצחק כבש רביעייה, כל אחד מהשערים בנגיחה, וסידר לקבוצה שלו ניצחון יקר מאוד שפותח עבורה פער של חמש נקודות מהפועל קטמון השלישית. מנחם קורצקי עם שש משש כמאמן ראשון לציון שנותרה מול עשרה שחקנים מהדקה ה-60 כשקובי מור נכנס לשער כיוון שנוף הגליל ביצעה שלושה חילופים לפני האדום.

נוף הגליל עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-25 אחרי שמתן פלג איבד ברשלנות אומללה לקובי מור, שהכניס לגיא דהן והוא כבש את ה-0:1. כעבור שבע דקות הצליחה ראשון לאזן עם נגיחה מדויקת של גיל יצחק לפינה אחרי קרן שהגיעה מימין וזה 1:1. הקבוצה של מנחם קורצקי השלימה את המהפך בדקה ה-36 אחרי שיצחק העביר מסירת רוחב למיקו ממן, שבעט בקלות פנימה את ה-1:2 בתום מתפרצת זריזה. גיל יצחק הוסיף עוד אחד בנגיחה בדקה ה-49 וקבע 1:3. גיל יצחק השלים שלושער בדקה ה-53 עם נגיעה נוספת אחרי קרן וזה 1:4. שוער נוף הגליל שגיא מלול הורחק בדקה ה-60 אחרי נגיעת יד מחוץ לרחבה. איתי מרדכי ביצע שלושה חילופים עוד לפני האדום וקובי מור נכנס לשער. גיל יצחק כבש את הרביעי שלו והחמישי של ראשון לציון בדקה ה-78 עם נגיחה מקרוב וזה 1:5.

תאי בריבו שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
תאי בריבו ומכבי פתח תקוה חזרו לנצח/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב בת ים - מכבי פתח תקוה 2:1

המלאבסים חזרו לנצח אחרי שני הפסדים ברציפות והגדילו את הפער מהמקום השלישי בחזרה לתשע נקודות בעקבות ההפסד של הפועל קטמון. תומר לוי פרץ יפה מימין והגביה לרחבה, עידו דוידוב הגיע מאחור ובעט נהדר מהאוויר פנימה את ה-0:1 בדקה ה-25. המארחת איזנה בפנדל של עידו שחר בדקה ה-26. האורחת הפכה את התוצאה בדקה ה-51. לוי מסר עומק בימין לליאל עבדה, שהגביה מימין ללידור כהן, שנגח מקרוב פנימה את ה-1:2.

יעקב אבבה שחקן הפועל פתח תקוה עם נפתלי בלאי, אמאדו סוקונה. דני מרון
ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים. סוקונה/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל קטמון 0:2

המלאבסים עם ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים והצליחו להתאושש אחרי ההפסד 3:2 להפועל אום אל פאחם במחזור שעבר. הפועל קטמון עם הפסד כואב מאוד שגורם לכך שהפער שלה מהמקום השני גדל לחמש נקודות. המארחת כבשה בדקה ה-22 כשאמאדו סוקונה בעט כדור לא חזק ולא מדויק מצד שמאל, אבל שוער קטמון אדבאיו אדליי שמט את זה אל תוך שערו הוא וזה 0:1. איזה שער אומלל. המלאבסים הכפילו בדקה ה-39 בזכות עומר בוארון, שסיים יפה אחרי חילוץ כדור במרכז המגרש של חבריו וזה 0:2.

אוהדי הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
אוהדי הפועל אום אל פאחם עם הפסד כואב/לילך וייס רוזנברג

בני לוד - הפועל אום אל פאחם 0:2

לוד עם ניצחון חשוב מאוד, שמותיר אותה נקודה אחת בלבד מתחת לאחי נצרת ומגדיל זמנית את הפער שלה מהפועל אשקלון. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-11. מורד אבו ענזה ניצל חולמנות בהגנה, הגיע ראשון לכדור עומק לפני השומר שלו ובעט יפה פנימה את ה-0:1. ואיל מריסאת השאיר את לוד בעשרה שחקנים אחרי שביצע עבירה די מיותרת במרכז המגרש וספג אדום ישיר, שנראה קצת חמור בדקה ה-35. לוד כבשה את השני בדקה ה-56 כשבן צעירי נגח לשערו הוא כשניסה להרחיק בעיטה וזה 0:2.

מאמן הפועל אום אל פאחם ניר ברקוביץ'. דני מרון
ניצחון קריטי. ניר ברקוביץ'/דני מרון

אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון 0:1

ניצחון קריטי עבור הקבוצה של ניר ברקוביץ', ששיפרה את מאזנה ל-18 נקודות ונותרה מעל הקו האדום למרות הניצחון של בני לוד במקביל. המארחת השיגה את השער הכל כך יקר מבחינתה בדקה ה-85 אחרי שנואף בזיע הכניס מסירת עומק לאלון בוזורגי, שנותר לבד מול השוער ובעט בקלות פנימה את ה-0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully