וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: האתר שיציג לכם את כל תוצאות משחקי הכדורגל לנוער ולנערים

אתר telesport מבית טלליין, מפעילת לוח התוצאות livegames, משפר את הפריסה במגרשים. בכל שבוע יהיו עדכונים בזמן אמת של תוצאות כל משחקי ליגות הנוער והנערים בישראל, יחד עם ידיעות חדשותיות, ראיונות, נתונים וטבלאות

בשורה לחובבי הכדורגל בארץ: אתר telesport השיק אזור לנוער ולנערים, ובו תוכלו למצוא מדי יום ובכל שעה עדכונים בזמן אמת של תוצאות כל משחקי ליגות הנוער והנערים (א', ב', ג') בישראל. אנשי האתר מסקרים באופן מלא את הנעשה בליגות, כולל ידיעות חדשותיות, ראיונות, נתונים, טבלאות, כתבות צבע ואפשרות להעלות תמונות וסרטונים.

שחקני קבוצת הנוער של מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
עדכון תוצאות מעשרות מגרשים/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

באזור הנוער של האתר תוכלו למצוא את התוצאות והטבלאות המעודכנות ביותר של למעלה מ-60 ליגות, כאשר עשרות מעדכנים יעדכנו מהמגרשים במהלך ומיד בסיום המשחקים, היישר לאתר הסלולארי של telesport ולאפליקציה החינמית. ניתנת גם אפשרות לשלוח סרטוני וידאו ותמונות שלכם, שחקני ומאמני הקבוצות, מנהלים, חברים ומשפחות, כדי שיופיעו באתר. לכל שחקן תינתן האפשרות לנהל את הדף האישי שלו, כולל העלאת סרטונים ותמונות, ואף חשבונות של רשתות חברתיות רלוונטיות.

דפי הפייסבוק והאינסטגרם של אתר telesport יהיו זמינים לכולם, וב telesport מבטיחים להעניק לחובבי הכדורגל, את כל המידע אודות הדור הצעיר של שחקני הכדורגל של ישראל. בנוסף, באזור הנוער של האתר יתקיימו תחרויות ואתגרים נושאי פרסים.

אתר telesport הינו מבית טלליין, החברה המפעילה את אתר לייב גיימס, המספק את לוח התוצאות לוואלה! ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully