וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני: "אין דבר שבוער בי יותר מאשר להצליח עם הפועל תל אביב"

קפטן האדומים נשמע מרוצה אחרי ה-0:3 בסכנין והעלייה לרבע גמר הגביע. קלינגר: "ברשצקי היה מעולה, הרוויח הרבה נקודות זכות"

פליפה רודריגס שחקן הפועל תל אביב עם איאד אבו עביד, אוראל דגני. אדריאן הרבשטיין
דגני חוגג עם אבו עביד ורודריגס/אדריאן הרבשטיין

שמחה גדולה בהפועל תל אביב הערב (רביעי) אחרי העלייה לרבע גמר הגביע עם 0:3 מול בני סכנין, במה שהוגדר כמוקש מבחינת ניר קלינגר ושחקניו. סטפן ספירובסקי (40), מוטי ברשצקי (58) ופליפה רודריגס (85 בפנדל) כבשו וסידרו לאדומים את הניצחון הרביעי ברציפות והכרטיס לשלב הבא.

ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "חששנו מהמשחק הזה וטוב שהגענו דרוכים. הייתה הגרלה קשה וסכנין בכושר טוב. ראינו אותה בשני המשחקים האחרונים, מאז שאלדד הגיע. חששנו מהמשחק הזה, אבל כשאתה מגיע בגביע זה טוב להיות זהיר ועם חששות, זה מכניס את השחקנים לזון. הנענו את הכדור נכון, כבשנו שלושה שערים והכול בסדר. יש רצוי ויש מצוי, בתחילת הדרך הדברים תמיד הולכים קשה יותר, עד שלומדים למצוא את הדברים הנכונים. יש לנו צוות שעובד יפה מאוד גם בזיהוי עייפות, להכניס שחקנים לכושר. יש לנו מה לשפר. רציתי מאוד לשתף את מאור בוזגלו, אבל סטפן ספירובסקי הרגיש עייף וזה קצת שיבש לי את התכנית. השחקנים שחוזרים נותנים לנו אפשרויות וזה עוזר לנו. דיברו על ברשצקי והיו שמועות, אבל אני לא דיברתי מילה ולא אמרתי לו כלום. מוטי היה מעולה, היה מספר אחת במגרש, אבל זה לא מספיק. הוא צריך להמשיך לעבוד קשה כדי לתקוע יתד. הוא זכה בהרבה נקודות היום.

"אם הקבוצה תמשיך ותהיה במסלול הנכון, יהיה למאור הרבה יותר קל להיכנס לעניינים ולהביא את האיכויות שלו. אני אימנתי אותו ועוקב אחריו הרבה שנים. הוא שחקן אינטליגנטי מאוד. אני לא רופא, אבל אני בטוח שהיכולות הפיזיות שלו נפגמו מאוד, הוא סחב את המחלה שלו גם כששיחק ולכן לא בא לידי ביטוי. אשמח מאוד אם הוא ייכנס לכושר וייתן לנו עוד אפשרויות. כנ"ל גם לגבי דמארי. זו עדיין ליגה ארוכה. מותר לחלום וזה טוב לחלום, צריך להציב מטרות בחיים ומי כמוני יודע. מצד שני, לצעוק את זה בחוצות העיר זה לא חכם. אנחנו נעשה את הדברים בדרך הקשה כנראה. אנחנו בכיוון הנכון. יש לנו ביום ראשון משחק קשה מאוד ונצטרך להיות טובים מאוד כדי לנצח".

קפטן הפועל תל אביב אוראל דגני: "קצת שמח בעונה הקשה שאנחנו עוברים, ברוך השם יש לנו עכשיו כמה רגעים של אושר ושמחה. אני תמיד מאמין. אם לא אאמין, יהיה לי קשה להישאר פה הרבה זמן. אני תמיד אופטימי. לפני חודשיים נראינו אחרת לגמרי. ניר קלינגר הגיע, עשה שינויים טובים. אנחנו נראים קבוצה מחוברת יותר, קבוצה שקשה לכבוש נגדה. אנחנו עובדים את השערים שצריך ומנצחים, אז הכול טוב. אנחנו נישאר צנועים, יש לנו משחק קשה מאוד כבר במחזור הקרוב. לא נבוא ונגיד שאנחנו רוצים אירופה או פלייאוף עליון, נחשוב רק ממשחק למשחק. אין דבר שיותר בוער בי מאשר להצליח עם הפועל תל אביב, עברתי פה רגעים לא פשוטים, פירוק, ירידת ליגה, עליית ליגה, הישארות במחזור הכמעט אחרון. עכשיו אנחנו משחקים טוב ואני מקווה שנמשיך כך. החלום שלנו זה לקחת גביע, לפחות כרגע, ובליגה להמשיך ולנצח. אם נגיע לפלייאוף העליון, אז נשמח. השמיים הם הגבול".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
יכול לחייך חיוך רחב. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מאמן סכנין אלדד שביט: "אני מכיר את הקבוצה שלי ואחרי הפסדים יש קצת טמפרמנט. הפסדנו בצדק להפועל תל אביב, היא קבוצה טובה מאיתנו והגיעה ביום טוב. אנחנו הגענו עם רעיון מסוים שלא הצליח. לא היינו פקטור בהתקפה. ציפיתי שנהיה ענייניים יותר בהתקפה. הפסדנו בצדק, אנחנו ממשיכים הלאה בליגה. קיבלנו הגרלה קשה כי הפועל תל אביב מחודשת ואני התרשמתי ממנה מאוד. היא משחקת בקצב, שולטת בכדור ומגוונת, היה לנו קשה מול זה. זה מאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully