וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו גייטס הודיע רשמית על פרישה מפוטבול

השחקן הגדול בהיסטוריה של הצ'ארג'רס תולה את הקסדה לאחר 16 עונות פעילות בליגה: "לא חלמתי שאשחק כל כך הרבה ושזה יהיה עבור מועדון אחד". צ'אד ג'ונסון ינסה את מזלו כבועט ב-XFL

אנטוניו גייטס, אחד מגדולי השחקנים ב-NFL בעמדת הטייט-אנד, פורש מפוטבול. גייטס בן ה-39, עם 8 הופעות בפרובול, הודיע ביום שלישי רשמית על סיום דרכו בליגה לאחר 16 שנות משחק פעילות בליגה ועוד עונה אחת, האחרונה, שבה חתם בלוס אנג'לס צ'ארג'רס כשחקן חופשי אך לא שיחק.

אנטוניו גייטס שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. Denis Poroy, AP
שחקן עצום. גייטס (צילום: AP)/AP, Denis Poroy

גייטס נחשב לגדול שחקני הצ'ארג'רס בכל הזמנים. הוא שיחק בסן דייגו (ולקראת סוף הקריירה בלוס אנג'לס) לכל אורך הקריירה והוא השחקן המוביל של הקבוצה בתפיסות (955), יארדים (11,841) וטאצ'דאונים (116).

"אחרי 16 עונות ב-NFL, החלטתי שהגיע הזמן לפרוש", מסר גייטס בהודעה, "לא חשבתי שתהיה לי כזו קריירה ארוכה, והתמזל מזלי להעביר אותה בקבוצה אחת. אני אולי פורש ממשחק, אבל תמיד אציע את עזרתי ללוס אנג'לס צ'ארג'רס".

שחקן אחר שפרש זה מכבר מה-NFL הוא צ'אד ג'ונסון. התופס שסיים את הקריירה ב-2012 ידוע בחיבתו לכדורגל, וכעת חולם על קריירה חדשה: בועט ב-XFL. הליגה של וינס מקמהון, שפעלה למשך עונה אחת ב-2001, חוזרת ותצא לדרך בפברואר בהשתתפות 8 קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully