וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.1: ז'אן-קלר טודיבו חתם בשאלקה

בלם ברצלונה הושאל לחצי עונה, בסיומה הרויאל בלוז יוכלו לרכוש אותו תמורת 25+5 מיליון יורו. "הנהלת המועדון שכנעה אותי לחתום"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

העברות

* אחרי מו"מ ארוך, סוף סוף הגיעו ברצלונה ושאלקה למתווה שמעביר את הבלם ז'אן-קלר טודיבו אל הגרמנים. טודיבו הושאל עד 30 ביוני תמורת 1.5 מיליון יורו. בסיום תקופת ההשאלה תהיה לרויאל בלוז אופציה לרכוש אותו תמורת 25 מיליון יורו ותוספות של 5 מיליון. במצב כזה, תהיה לבארסה אפשרות לרכוש אותו בחזרה תמורת 50 מיליון יורו ועוד 10. "הנהלת המועדון שכנעה אותי בפרויקט, במתן דקות וקרדיט לשחקנים צעירים וזה מה ששכנע אותו לחתום בשאלקה".

* מגן חדש לנאפולי. הקבוצה האיטלקית הודיעה על החתמתו של סטניסלב לובוטקה, המגן הסלובקי של סלטה ויגו. סכום ההעברה: 25 מיליון יורו.

* וולפסבורג רכשה את הבלם הקרואטי מרין פונגראצ'יץ' בן ה-22 תמורת 10 מיליון יורו. "השנה החדשה לא הייתה יכולה להתחיל בצורה טובה יותר עבורי מבחינה ספורטיבית", אמר פונגראצ'יץ' שנולד בגרמני והתחיל את דרכו באקדמיה של באיירן מינכן. הבלם חתם אצל הזאבים עד יוני 2024.

* טוטנהאם הודיעה על צירופו של קשר בנפיקה ז'דסון פרננדש בהשאלה מבנפיקה לשנה וחצי. לתרנגולים תהיה אופציה לרכוש את הקשר בן ה-20, שנחשב לכישרון גדול, מיד עם תום תקופת ההשאלה.

* בטיס רכשה את גידו רודריגס, קשר נבחרת ארגנטינה בן ה-25, מקלוב אמריקה המקסיקנית תמורת 9 מיליון יורו. הקשר שגדל בריבר פלייט חתם עד יוני 2024.

* די.סי יונייטד האמריקאית שברה את שיא ההעברות שלה עם 5 מיליון יורו למורליה המקסיקנית עבור אדיסון פלורס, קשר נבחרת פרו בן ה-25.

* וולבס שלחה את החלוץ הספרדי רפא מיר (22) לחצי עונת השאלה בווסקה, הנאבקת על עלייה לליגה הספרדית הראשונה.

* החלוץ השנהבי, אנדרסון ניאנגבו בן ה-20, ששיתף פעולה עם שון ויסמן בחוד של וולפסברגר, עבר לרד בול זלצבורג. מדובר באבידה לא פשוטה עבור ויסמן, שכן ביחד השניים אחראיים על 33 שערים מתחילת העונה, כשניאנגבו כבש תשעה ובישל שבעה נוספים.

* הקשר הפולני דמיאן שימנסקי (24) הושאל עד לסיום העונה מאחמט גרוזני הרוסית לא.א.ק אתונה.

ז'אן-קלר טודיבו שחקן שאלקה עם המנהל המקצועי יוכן שניידר. אתר שאלקה, אתר רשמי
טודיבו והמנהל המקצועי יוכן שניידר/אתר רשמי, אתר שאלקה

שמועות

* על פי "מארקה", דוני ואן ואן בייק קרוב מאוד לסגור בריאל מדריד ויצטרף לבלאנקוס בעונה הבאה. אייאקס תקבל כ-55 מיליון יורו עבור הקשר המצוין.

* לפי "סקיי גרמניה", פול פוגבה יישאר במנצ'סטר יונייטד עד הקיץ, ואז ככל הנראה יימכר.

* ב-ESPN ברזיל טוענים שברצלונה על סף רכישתו של מתאוס פרננדש מפלמייראס. אלופת ספרד תשלם כ-9 מיליון יורו עבור הקשר הברזילאי בן ה-21, שרשם 10 הופעות העונה.

* על פי "סקיי ספורט איטליה", כריסטיאן אריקסן סיכם את תנאיו האישיים באינטר לקראת מעבר בחלון הנוכחי, וההצעה הראשונה של הנראזורי לטוטנהאם עומדת על 10 מיליון יורו פלוס בונוסים.

* עוד טוענים באיטליה שמילאן מנסה לצרף את הקשר הסרבי של מנצ'סטר יונייטד, נמניה מאטיץ'. על פי הדיווח, גם קבוצות מספרד ומה-MLS מעוניינות בקשר בן ה-31.

* מי שקרוב להצטרף לאינטר הוא אוליבייה ז'ירו, חלוץ נבחרת צרפת שסיכם את תנאיו וצפוי לחתום עד יוני 2022. כעת נותר לסגור עם צ'לסי שמבקשת 7 מיליון יורו, בעוד האיטלקים מציעים כרגע 5 מיליון.

* עוד באינטר: המגן לאונרדו ספינאצולה יערוך היום (רביעי) את הבדיקות הרפואיות שלו לקראת הצטרפות למועדון, כשבמקביל שחקן הכנף מתאו פוליטאנו יעשה בדיקות ברומא, לקראת הטרייד ביניהם.

* מילאן דורשת 6 מיליון יורו עבור המגן השמאלי ריקרדו רודריגס בן ה-27, ופ.ס.וו איינדהובן מוכנה להציע לה את הסכום בעסקה של השאלה עד לסיום העונה, עם התחייבות לרכישת השוויצרי בקיץ בסכום המבוקש.

שחקן פלמנגו גביגול. רויטרס
לא ממהר להיפרד מהחולצה של פלמנגו. גביגול/רויטרס

* למרות הדיווחים על אפשרות שיעבור לברצלונה, בברזיל טוענים כי גביגול סיכם בפלמנגו עד 2024 וירוויח כ-3.5 מיליון יורו לעונה. כעת זוכת הליברטדורס צריכה לסגור עם אינטר את רכישתו, אחרי ששיחק אצלה כמושאל.

* אדינסון קבאני נותר מחוץ לסגל של פריס סן ז'רמן לקראת משחק ההשלמה מול מונאקו הערב, ובתקשורת הספרדית סברו שזה קשור למעבר מיידי לאתלטיקו מדריד, אבל פ.ס.ז' עדיין מסרבת לעסקה עכשיו והמעבר, אם יקרה, ימתין לקיץ.

* הרטה ברלין מוכנה להגיש הצעה נוספת בסך 23 מיליון יורו עבור הקשר לוקא טוזאר. ליון ביקשה זמן כדי לאתר מחליף, לפני שתיתן את אישורה לעסקה.

* ליון עשויה להיפרד בקרוב גם מהכישרון בן ה-21 חוסם עוואר, שמעורר עניין רב בפריס סן ז'רמן. ליון כבר דחתה הצעה של 40 מיליון יורו מטוטנהאם, אבל אלופת צרפת סימנה אותו לקיץ ועסקה כזו עשויה להתבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully