וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון שמיני רצוף להפועל חיפה, בני הרצליה הובסה

הקבוצה של אלעד חסין סחטה 84:85 מול אליצור יבנה, הקבוצה של מיקי גורקה חטפה 98:77 במוצקין. חבל מודיעין גברה על נתניה בקרב תחתית

מאמן מכבי קרית גת אלעד חסין. לירון מולדובן
הקבוצה שלו לוהטת. אלעד חסין/לירון מולדובן

הסיבוב הראשון בליגה הלאומית בכדורסל ננעל היום (שלישי) עם שישה משחקים. בני הרצליה השנייה הפסידה לקרית מוצקין, הפועל חיפה השיגה ניצחון שמיני ברציפות מול אליצור יבנה ובתחתית חבל מודיעין התאוששה מההפסד בארבע הארכות וגברה על מכבי נתניה.

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
הפסד כואב במוצקין. מיקי גורקה/קובי אליהו

מכבי קרית מוצקין - בני הרצליה 77:98

הקבוצה של מיקי גורקה נראתה כמו עולה בטוחה בתחילת העונה. אלא שמאז הפציעה של גייב לוין היא מתקשה לשחזר את היכולת שלה והיום חטפה מפלה קשה במוצקין שהובילה למן הפתיחה ורק הגדילה את ההפרש עד הסיום. אמין סטיבנס הוליך את המנצחים עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים, לורנס אקפריגין להט עם 28 ו-11 ריבאונדים.

הפועל חיפה - אליצור יבנה 84:85

מי יעצור את הפועל חיפה? הקבוצה של אלעד חסין חיברה ניצחון שמיני ברציפות, הפעם קשה במיוחד מול החבורה הלוחמת מיבנה. ג'ייסון סיגרס קלע פעמיים מהקו כשנותרו 13 שניות לסיום ובילי מקשפרד פספס סל ניצחון שבע שניות לסוף המותחן. סיגרס סיים את המשחק הזה עם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים. רקים בוקלס הוסיף 24 ו-11. דניאל מולינגס בלט מנגד עם משחק מפלצתי של 32 נקודות ו-13 ריבאונדים. אפיק ניסים הבלתי נגמר הוסיף 21, אבל גם זה לא הספיק מול הקבוצה החמה בליגה.

הפועל חבל מודיעין - אליצור נתניה 80:89

אחרי משחק מתיש והפסד בארבע הארכות מול אשקלון וללא דיאנדרה פארקס הסקורר הבולט שלה, המארחת הצליחה לעצור את רצף ההפסדים והשיגה ניצחון חשוב מאוד בתחתית. איוון אסקה שלט בצבע עם 32 נקודות ו-9 ריבאונדים. אוראל לב רשם טריפל דאבל של 10 נקודות, 12 ריבאונדים ו-15 אסיסטים.

משחקים נוספים:

א.ס רמת השרון - הפועל רמת גן/גבעתיים 99:79
מכבי רעננה - אליצור אשקלון 88:95
הפועל גליל עליון - אליצור קריית אתא 70:95

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully