וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע המדינה: יואב כץ נזכר בזכייה, ערן לוי יוכל לשחק מול בני יהודה

הבעלים של הפועל חיפה דרבן את השחקנים לפני כפר קאסם (19:15, 5 סטארס), ירדן כהן חוזר להרכב רעננה מול אדומים אשדוד, ערן לוי עבר בבקרה אצל עפולה לקראת בני יהודה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי ההפסד של בני יהודה להפועל תל אביב

שלושה משחקים בשמינית גמר גביע המדינה ייערכו במקביל מחר (רביעי, 19:15) כשמחזיקת הגביע בני יהודה, הפועל חיפה והפועל רעננה תנסנה להימנע מהפתעות מול יריבות מהליגה הלאומית וליגה א'.

seperator

בני יהודה - הפועל עפולה (ספורט 5 לייב)

בעונה שעברה נפגשו בני יהודה והפועל עפולה ברבע הגמר, כשהכתומים ניצחו 1:3 בסיכום שני המשחקים והמשיכו כל הדרך עד להנפת הגביע. אז עפולה הייתה קבוצת צמרת בליגה הלאומית, ואילו למשחק בשמינית הגמר מחר (רביעי, 19:15, ספורט 5 לייב) היא מגיעה כנועלת טבלת הליגה השנייה וכשהראש בעיקר בליגה.

בבני יהודה מקווים להתקדם במפעל האהוב עליהם, גביע המדינה, ויצטרכו להסתדר ללא מתן בלטקסה המוצהב כשאמיר רוסתום אמור לפתוח במקומו. מוחמד גדיר עשוי להיכלל בסגל ולקבל דקות ראשונות אחרי הפציעה, דור כוכב יפתח מול קבוצתו בעונה שעברה. אלישע לוי אמר לשחקניו: "מחויבות יש לנו, נשמור עליה מחר, נגיע דרוכים ונעבור את המשחק בשלום. הפערים לא גדולים, צריכים להיות נחושים מהרגע הראשון".

מנגד, הקבוצה של שלומי דורה לא ניצחה משחק חוץ בכל המסגרות מאז 11 בפברואר 2019, ומעטים מאמינים שתוכל לשבור את הרצף הארוך הזה דווקא בבלומפילד. ערן לוי וגולן אלקסלסי עברו בבקרה ויכולים לקחת חלק במשחק. הקפטן נתנאל גולדמן ייעדר בגלל כרטיסים צהובים והמגן ערן אזרד מורחק.

הרכב משוער, בני יהודה: אמיליוס זובאס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, אמיר רוסתום, איסמעילה סורו, מתיאה ליואיץ', תאמבי סגס, עמית זנטי, דור כוכב, דור ג'אן.

עוד בוואלה!

מתיחות בבני יהודה: דן מורי ביקש להחליף את עמית זנטי מול הפועל ת"א

לכתבה המלאה
פלייר גמר גביע בני יהודה - מכבי נתניה. דני מרון
בבני יהודה חולמים על עוד הנפה/דני מרון

הפועל חיפה - מ.ס. כפר קאסם (ספורט 5 סטארס)

מיקי סירושטיין עשוי לערוך הופעת בכורה, אם כי לא מיועד לפתוח בהרכב הפועל חיפה, שפוגשת את מ.ס. כפר קאסם בפעם השנייה בגביע, אחרי שהביסה אותה 1:6 בסיבוב ח' לפני שלוש שנים. המארחת איבדה השבוע את בן והבה שנותח וככל הנראה לא יחזור לשחק העונה, וגם ניסו קפילוטו עדיין פצוע, כך שההגנה חסרה. גם אלי בלילתי ולירן סרדל הצטרפו לרשימת הפצועים שכללה עוד לפני כן את אלמוג בוזגלו וגל אראל. הבעלים יואב כץ הזכיר לשחקנים את עונת הזכייה בגביע לפני שנתיים ואמר להם שהיא עשתה טוב לשחקנים ולמועדון כולו.

כפר קאסם הפתיעה בסיבוב ח' את הפועל כפר סבא עם 0:1 באצטדיון בלוד, אבל מאז צברה נקודת ליגה אחת לצד שלושה הפסדים. ירדן כהן, מלך שערי הקבוצה העונה, ייעדר בגלל כרטיסים צהובים ובמועדון ינסו מחר להעביר בבקרה את חוזהו של עמראן אלקרינאוי.

הרכב משוער, הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, ניקולה גולאן, שניר טליאס, קווין טאפוקו, פרנסיסקו ג'וניור, גידי קאניוק, סער פדידה, נס זמיר, מהראן לאלה.

הרכב משוער, מ.ס. כפר קאסם: צליל חתוכה, בן כוואז, גיל סאלם, עמיד מחאג'נה, איציק שולמייסטר, מוחמד הינדי, איתי אלקסלסי, אליאן רוחנא, אחמד דראושה, סאמח מרעב, מור פדידה.

מיקי סירושטיין שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
מוכן לדקות ראשונות. מיקי סירושטיין/לילך וייס רוזנברג

אדומים אשדוד - הפועל רעננה (ספורט 5 לייב)

הקבוצה של יובל נעים הפתיעה בסיבובים הקודמים את הפועל עכו והפועל פתח תקוה מהלאומית, וכעת מקווה להדיח גם קבוצה מליגת העל במגרש הסינטטיקו המאיים. אדומים אשדוד מגיעה במצב רוח ירוד, אחרי ההפסד הראשון העונה שהגיע דווקא בדרבי מול עירוני אשדוד ביום שישי האחרון, ותחסר את החלוץ משה בן לולו שהורחק באותו משחק.

ניסו אביטן חגג ביום שבת ניצחון בכורה כמאמן הפועל רעננה, ועוד מול קבוצת נעוריו הפועל באר שבע. לקראת משחק הגביע אמר מאמנה של נועלת טבלת ליגת העל: "מבחינתנו זה משחק קשה, נכון שאנחנו פייבוריטים ברורים אבל עדיין בגביע, זה הזמן של הקבוצות האלו לחפש את ההפתעות. אנחנו נערכים גם למגרש הסינטטי בו יתקיים המשחק וגם לעובדה שיהיה קרב לא פשוט אבל אנחנו חושבים שאנחנו צריכים לעבור לשלב הבא". ברעננה מתייחסים ברצינות רבה ליריבה ואביטן צפוי להמשיך בהרכב שניצח את באר שבע, פרט לחזרתו של המגן השמאלי ירדן כהן על חשבון עדי נמני שיקבל מנוחה, מה שאומר שעמית כהן יחזור לעמדת המגן הימני. דיביין נה עדיין פצוע וייעדר.

הרכב משוער, אדומים אשדוד: גיא סאלם, אוראל פיניה, פיליפ חאיכ, רוי עמוס, רחמים צ'קול, עדן בן מנשה, מוחמד באדיר, חן ראובן, לישי ביטון, אוהד אדלשטיין, מאיר כהן.

הרכב משוער, הפועל רעננה: אסף צור, עמית כהן, שון קלימקין, דויד מתאוס, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין, כרם ארשיד, יוג'ין אנסה, קייס גאנם.

עידן שריקי (מימין) עם שי רביבו שחקני הפועל אדומים אשדוד. לירון מולדובן
ינסה להפתיע עם אדומים אשדוד. עידן שריקי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully