וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בבני יהודה: דן מורי ביקש להחליף את עמית זנטי מול הפועל ת"א

14.1.2020 / 17:56

קפטן הזהובים פנה לאלישע לוי שאכן החליף את הקשר, מה שיצר מתיחות בחדר ההלבשה. שחקנים מספרים שזובאס הטיח במורי: "מי אתה שתגיד להחליף שחקנים?"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

מתיחות קשה בחדר ההלבשה של בני יהודה מאז ההפסד להפועל תל אביב במחזור החולף (2:1). זאת לאחר שעמית זנטי הוחלף במהלך המחצית השניה של המשחק. הקשר נראה עצבני ואלישע לוי ניסה להרגיע אותו. כעת מתבררת הסיבה לכעס של הקשר. על פי שחקנים בקבוצה, במהלך המשחק פנה הקפטן דן מורי למאמן אלישע לוי וביקש ממנו להוציא מהמגרש את הקשר הצעיר, דרישה שהגיעה בעקבות כמה איבודי כדור של זנטי. לאחר הבקשה זנטי אכן הוחלף, מה שהוביל לעימות קשה בחדר ההלבשה.

עמית זנטי שחקן בני יהודה מול עמנואל בואטנג שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
לא אהב את החילוף שלו. עמית זנטי/דני מרון

שחקנים מספרים שהשוער הליטאי אמיליוס זובאס פנה למורי ואמר לו "מי אתה בכלל שתגיד להחליף שחקנים? יש מאמן ורק הוא יקבע". מורי לא אהב את הדברים והתעמת עם השוער, כאשר שזנטי התערב וגידף את מורי. בעקבות העימות שחקנים מעידים שישנה מתיחות ואווירה קשה בתוך חדר ההלבשה בימים האחרונים. לוי אגב הבהיר לאנשי המועדון שהחילוף של זנטי היה מתוכנן מראש ואין לו קשר לפנייה של מורי.

בנוגע לאיסמעילה סורו, ממה שבני יהודה מבינים כל המסמכים בנוגע להעברתו אמורים להישלח בימים הקרובים על מנת שהעסקה תיחתם רשמית. דודו דהאן עידכן את ראשי בני יהודה כי מבחינתו הוא הגיע לסיכום עם הסקאוטים אך בבני יהודה מצפים לקבל את כל הניירת לחתימה, שלאחריה אמור הקשר מחוף השנהב לעזוב את המועדון.

עוד בוואלה!

ניר קלינגר: "צניעות זו לא תכונה שמאפיינת אותי, אבל חייבים להיות כאלה"

לכתבה המלאה
דן מורי שחקן בני יהודה מול מייקל אולהה שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הלך רחוק מדי? דן מורי מעל אולהה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully