וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "צניעות זו לא תכונה שמאפיינת אותי, אבל חייבים להיות כאלה"

12.1.2020 / 22:19

מאמן הפועל תל אביב ביקש לשמור על שקט אחרי ה-1:2 מול בני יהודה: "ראינו מה סגל רחב שווה". אלישע לוי: "חסר לנו מחץ"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

הרבה אושר בהפועל תל אביב הערב (ראשון) אחרי ה-1:2 מול בני יהודה, במה שהיה הניצחון השלישי שלה ברציפות. רז שלמה כבש את השער הראשון בדקה ה-36, דור ג'אן איזן (39), אבל עומרי אלטמן כבש את שער הניצחון (77).

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר: "ניצחון מאוד משמעותי, מאוד קשה, בני יהודה נתנה פייט לא רע בכלל, אבל היינו ראויים לניצחון. שלטנו במשחק, לא הורדנו את הרגל מהגז, ניסינו ללחוץ, עשינו חילופים התקפיים כדי להכריע את המשחק, ואני שמח".

על המגמה החיובית: "כל קבוצה שמנצחת משחק או שניים מדברת על פלייאוף עליון ותוך הפסד או שניים חוזרת למטה. אנחנו עדיין בסוג של בריחה קדימה. צניעות זו לא התכונה הכי חזקה שלי, אבל אנחנו צריכים להיות צנועים, בלי הצהרות וכותרות, זה לא נותן שום דבר, רק להמשיך לעבוד קשה.

"אפשר להסתכל למעלה, אבל זו דרך. זה מיותר לדבר. הדברים יבואו מאליהם. התוצאות יקרבו אותנו ויריחיקו אותנו, אבל אנחנו רואים מה הסגל העמוק נתן לנו. היום החילופים הכריעו את המשחק. אחרי שבני יהודה השוותה היה פינג פונג, שלא רציתי בו, ועם החילופים הדברים השתנו".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב עם 16 מ-27 נקודות תחתיו. קלינגר/דני מרון

עומרי אלטמן, שכבש את שער הניצחון, אמר: "כיף להבקיע, אבל יותר כיף לנצח וזה ניצחון שלישי, אנחנו שומרים על עקביות. אין זמן לחגוג, יש לנו את סכנין בגביע כבר ביום רביעי. אחת המטרות שלנו זה להגיע רחוק בגביע".

אלטמן נשאל האם חיקה את צורת החגיגה של רוברטו פירמינו אחרי השער שלו וענה: "כן, חיקיתי את רוברטו פירמינו עם החגיגה. אנחנו יכולים להתסכל למעלה, למטה, הכול כל כך צמוד חוץ משלוש הקבוצות שלמעלה. כל קבוצה יכולה לטפס למעלה עם ניצחון או שניים. אין ספק שהכול יותר רגוע ויותר יציב. יש יותר ביטחון, לא רק לשחקנים, אלא לכל המערכת. אנחנו חייבים להמשיך כך, אסור להרפות".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב עם פליפה רודריגס. דני מרון
מחווה לפירמינו. אלטמן/דני מרון

מאמן בני יהודה אלישע לוי: "לא ציפיתי להפסד בפתיחה. היה משחק שקול, הגיעה לנו נקודה אחת. דווקא בדקות הטובות שלנו ספגנו את השער השני. אחרי השער הזה לא היינו במשחק, היה משחק בקצב טוב, הגישה של השחקנים הייתה טובה. חסר לנו מחץ, אבל בכל הקשור למחויבות וגישה, היינו שם. הטבלה צפופה מאוד, לפני המשחק היינו במקום השמיני ועכשיו במקום התשיעי. ברור שהשאיפה שלנו היא להיכנס לפלייאוף העליון. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא מול הפועל עפולה, שזה משחק חשוב מאוד בשבילנו. חסרנו איכות היום, במיוחד בחלק הקדמי. אני מרגיש שאני עובד במשפחה, אני נהנה עכשיו ואעשה כל מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה להשתפר. התקופה האחרונה היא לא מספיק טובה גם מבחינת התוצאות וגם מבחינת האווירה.

על איסמעילה סורו אמר לוי: "סורו שחקן מצוין, הוא מחויב מאוד. שאלו את ברק אברמוב עוד לפני שהגעתי על זה. אני רק שלושה ימים כאן, נצטרך זמן להתארגן. נחפש זרים כדי לחזק את הקבוצה. אין ספק, צריך לחזק את הקבוצה".

אלישע לוי מאמן בני יהודה. דני מרון
לא כך הוא רוצה לפתוח את הקדנציה בבני יהודה. אלישע לוי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully