וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לאירופה: אריק שיבק חתם כמאמן אלבה פהרוור מהונגריה

14.1.2020 / 16:37

המאמן הוותיק (63) שב לקווים ויאמן את אלופת הונגריה חמש פעמים בעבר שמדורגת במקום השישי בליגה הראשונה. תהיה זו התחנה הרביעית שלו באירופה אחרי אמסטרדם, אנטוורפן ומונס

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים בליגת העל

אריק שיבק חתם היום (שלישי) עד לסיום העונה בקבוצת אלבה פהרוור ההונגרית. שיבק ניהל מגעים עם הקבוצה בימים האחרונים, והוא צפוי לעמוד על הקווים כבר במשחקה הבא של הקבוצה.

עבור שיבק (63) זו תהיה הקבוצה הרביעית באירופה אחרי אמסטרדם, אנטוורפן ומונס. מלבד תארים בהולנד והצלחה עם הקבוצה גם במפעלים האירופיים, הוא הוליך את מונס לגביע הבלגי. לאחר שסיים את הקריירה באירופה אימן את נבחרת ישראל בשתי אליפויות אירופה וחזר לקווים בקבוצות כשהגיע להפועל אילת. במהלך עונת 2015/16 החליף את שרון דרוקר בראשון לציון וזכה עם הקבוצה באליפות, רק כדי להיות מפוטר במהלך העונה שלאחריה. את אותה עונה הוא סיים כמאמן מכבי תל אביב לתקופה קצרה. בשנתיים האחרונות עמד פעמיים בסיום העונה על הקווים של בני הרצליה, ובעונה שעברה ירד עם הקבוצה ללאומית.

אלבה פהרוור, המדורגת שישית בהונגריה עם מאזן של שמונה ניצחונות מול שבעה הפסדים, זכתה באליפות הונגריה חמש פעמים בעבר, ושיחקה נגד בני הרצליה פעמיים בעונת 2017/18 ביורופקאפ. את העונה שעברה סיימה עם אכזבה גדולה במקום ה-17 וציפתה לחזור לצמרת ההונגרית, כשכעת שיבק ינסה להרים את הקבוצה להישגים.

מאמן בני הרצליה אריק שיבק. ברני ארדוב
חוזר לאמן באירופה. אריק שיבק/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אריק שיבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully