וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב אחרי המפגש המרגש עם לברון ג'יימס: "הלייקרס האלה יכולים לעשות השנה משהו מיוחד"

הלייקרס הביסו את קליבלנד עם המחצית הכי פורה של המועדון זה 30 שנה, קווין לאב התרשם מהיכולת שלהם ונפרד מלברון בחיבוק חם: "זו אחוות אחים, קשר שאי אפשר לשבור"

עריכת וידאו: ניר חן

לברון ג'יימס וקווין לאב נפגשו הלילה (בין שני לשלישי) בפעם הראשונה מאז שנפרדו דרכם בקיץ 2018, כשקינג ג'יימס עזב את קליבלנד ועבר ללייקרס. בשנה שעברה הקבוצות נפגשו פעמיים אבל לאב ולברון לא שיחקו זה מול זה בגלל פציעות והיעדרויות. הלילה השניים, שהתגאו לא פעם בקשר החברי ביניהם וזכו ביחד באליפות בלתי נשכחת במדי הקאבס ב-2016, נפרדו זה מזה בסים המשחק שבו הלייקרס הביסו 99:128 את הקאבס.

"זה היה שונה", אמר קווין לאב על המפגש עם לברון, "פשוט עבר כל כך הרבה זמן, ועברנו שנינו כל כך הרבה קרבות אחד עם שני. לא אגיד שזה הרגיש נורמלי, אבל אני מרגיש ששנינו עלינו למגרש ונתנו הכל ושיחקנו חזק". לאב הוסיף ש"זאת אחוות אחים, זה קשר שאי אפשר לשבור. ראיתם אותי ואת טריסטן מולו. זה משהו שנזכור תמיד, משהו שניקח אותו לקבר. הוא אח שלי לחיים, כך שהיה מוזר לשחק מולו".

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס מול קווין לאב קליבלנד קאבלירס. רויטרס
לא ישכחו את מה שהם עברו ביחד. לאב ולברון/רויטרס

לברון סיים עם 31 נקודות ב-12 מ-16 מהשדה ו-8 אסיסטים בהיעדרו של אנתוני דייויס והוליך את הלייקרס לניצחון תשיעי רצוף. לאב, שסיים עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, מרגיש שהשנה ללברון יש סיכוי טוב לזכות בעוד טבעת. "לראות אותו משחק עם הקבוצה הזאת זה ללא ספק משהו שונה", אמר, "במיוחד כשלא ראיתי משחק לצד אנתוני דייויס, וזה עדיין מרגיש כאילו השנה הם יכולים לעשות משהו מיוחד".

לברון, כידוע, סחף את קליבלנד לארבע הופעות רצופות בגמר ה-NBA, ולאב סבור שגם בשנות ה-30 המאוחרות לחייו הוא מסוגל לבנות פרויקט מצליח גם בלייקרס. "לכולם היו ספקות", אמר לאב כשנשאל על הנושא, "אבל איך אומרים - אם אתם רוצים להצחיק את אלוהים, תגידו לו את התוכניות שלכם? זה נכון. מי יכול היה לדעת שהכל יעבוד ויסתדר ככה? אבל באמת שהיה להם מזל שזאת לוס אנג'לס, ושזה לברון, וכרגע הם במצב של לנצח-עכשיו. יש להם סיכוי אמיתי".

עוד בוואלה!

לברון ג'יימס פירק את קליבלנד, לוס אנג'לס לייקרס עם ניצחון תשיעי רצוף

לכתבה המלאה
שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, קווין לאב חוגגים. GettyImages
לברון ולאב ב-2016/GettyImages
קווין לאב מחבק את לברון ג'יימס בסיום המשחק בין קליבלנד קאבלירס מול לוס אנג'לס  לייקרס. AP
לברון ולאב ב-2022/AP

גם טריסטן תומפסון פגש את חברו לשעבר, במשחק שבו ניסה לשמור עליו באגרסיביות, ולא תמיד הצליח. "פשוט לקחת את האתגר", אמר תומפסון, "תמיד כיף לשחק מול השחקן הכי טוב בדור שלנו, ואחד הגדולים אי פעם, כך שמאוד נהניתי. הוא לא רק קבר שלשות, אלא גם ידע לגרום לחברים שלו להיות מעורבים במשחק". תומפסון מודה שגם הוא תחת הרושם שהלייקרס יכולים השנה ללכת עד הסוף. "זאת קבוצה", אמר תומפסון, "מבחינתם, זה שנה של אליפות או כלום".

מה שהיה מרשים בלייקרס זאת העובדה שבמחצית הראשונה נדמה היה שהמארחת מעט מזלזלת, כשנקלעה לפיגור 14 מול האורחים מקליבלנד (הכי גדול שלהם העונה), ובמחצית השנייה הלייקרס התעוררו והגיבו עם 81 נקודות. זו כמות הנקודות הכי גדולה שהלייקרס קלעו במחצית אחת ביותר מ-30 שנה - מאז שקלעו 84 נקודות במחצית השנייה מול פורטלד ב-17 בנובמבר 1987.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully