וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר בברצלונה לפני ההגעה לתל אביב, פשיץ' יצא נגד השחקנים

בספרד טוענים כי הקטלאנים "בתקופה הקשה ביותר שלהם העונה" אחרי ההפסד לבילבאו. המאמן: "אנחנו חושבים שאפשר לנצח בלי להתאמץ"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג בעשור שעבר

לפני כשבוע וחצי נקטע לו רצף הניצחונות של ברצלונה ביורוליג על חמישה, ומאז אחת הפייבוריטיות לזכות בתואר הולכת וצונחת. זה התחיל עם הפסד חוץ מול באסקוניה, נמשך עם הפסד בית לאנאדולו אפס, והגיע לשיא אמש (ראשון), כשנכנעה בביתה גם לבילבאו במסגרת הליגה הספרדית.

ההפסד אתמול הוציא את מאמן הקטלאנים מהכלים. "חלק מהשחקנים מפחדים להתאמן כדי לא להיפצע, ואם לא מתאמנים אז לא נמצאים במצב פיזי טוב", אמר מאמן יריבת מכבי תל אביב מחר (שני, 21:05, ספורט5). על כך שבילבאו הורידה 25 כדורים חוזרים בהתקפה אמר המאמן הכעוס: "לא היינו מרוכזים, חייבים לשמור טוב. אני לא יודע איך להסביר את ההפסד הזה. עם כל הכבוד לבילבאו, אסור לנו להפסיד משחק שכזה. הם נלחמו יותר".

המשבר הזה מגיע לפני שבוע חשוב ועמוס. מחר, כאמור, תתארח ברצלונה ביד אליהו, ביום חמישי מצפה לה משחק חוץ מול פנרבחצ'ה, ובסיום השבוע הזה היא עלולה למצוא עצמה מרחק שלושה או ארבעה ניצחונות מהמקום הראשון. "יש לנו לו"ז עמוס מאוד, מצפים לנו משחקים קשים בחוץ. אנחנו חושבים שאפשר לנצח בלי להתאמץ, אבל זה בלתי אפשרי. חובה להתאמן ולהשתפר. כדורסל זה לא מתמטיקה, זה לא תלוי בסטטיסטיקה".

בטור שפורסם ב"ספורט" נטען כי "ברצלונה של פשיץ' נמצאת במצב הקשה ביותר שלה העונה. היא טסה לישראל במצב רוח לא גבוה במיוחד ואיבדה ביטחון בקליעה שלה מבחוץ. זה מתחיל עם ניקולה מירוטיץ', שקלע 2 מ-8 מול באסקוניה ו-1 מ-8 מול אפס. פשיץ' גם התלונן שהקבוצה תלויה בו יותר מדי וביקש שיתר הקלעים ישתפרו כדי להקל על הכוכב".

מאמן ברצלונה סבסטיסלב פשיץ'. GettyImages
צרות בגן עדן. פשיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully