וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של הראבונה: זהבי הלהיב באימון גוואנגז'ו, בסין בטוחים שיישאר

בזמן שבסין מנתחים את "החלון השקט ביותר זה תשע שנים" ומסבירים למה לא יעזוב, זהבי כבש שער מרהיב באימון גוואנגז'ו. צפו

עריכה: ניר חן

בווידאו: מונס דאבור אחרי ההצטרפות להופנהיים

"חלון ההעברות הרגוע ביותר מזה תשע שנים", כך תיארו היום (שני) בסין את החודשים האחרונים שעברו על גוואנגז'ו R&F. אף שחקן משמעותי לא צורף, אף שחקן משמעותי לא שוחרר, ולהוציא את מינויו של ג'ובאני ואן ברונקהורסט למאמן החדש, רוב הפרצופים נותרו זהים.

וכן, זה כולל גם את ערן זהבי. "לזהבי יש חוזה לעונה נוספת", נכתב. "בגלל גילו (33) ושכרו בליגה הסינית, הסקורר המצוין לא היה מאוד מחוזר בשוק ההעברות. בין אם יחדש את חוזהו או יעזוב בסיום העונה בחינם - על זה עוד צריך לדון, אבל R&F בהחלט לא תמכור אותו בחלון הנוכחי, ולמען האמת אין לו לאן ללכת".

סך כל המשכורות ש-R&F תשלם העונה לשחקניה עומדים על כ-65 מיליון יורו - הרבה מתחת תקרת השכר הציבה ההתאחדות. כלומר, הסגל לא ישתנה לכאן או לכאן, גם בכל הנוגע לזרים. רנאטיניו יחזור מעונת השאלה ויצטרף אל ארבעת הזרים מהעונה שעברה - זהבי, דיא סבע, מוסא דמבלה ודושאן טושיץ', שהיה מועמד לעזוב לליגה הטורקית אבל לבסוף נשאר. "בחורף 2019 R&F השקיעה בחיזוק והפעם החלון שקט מאוד. זה אומר שהמועדון יהיה זהיר מאוד בעונת 2020", נכתב בסין.

בראיון שהעניק אמש לרשת CGTN אמר זהבי: "הייתי רוצה שהמועדון ישקיע יותר. אני חושב שאפשר להיות הרבה יותר טובים". החלוץ אף התייחס באותו ראיון לנבחרת ישראל ואמר: "בתחילת הקריירה שלי בנבחרת היה לחץ מטורף ולא הרגשנו הרבה ביטחון. הצוות המקצועי שיפר את הנבחרת ואני כבר מחכה למשחקים הקרובים".

כך או כך, נראה שזהבי מרוכז למדי באימוני גוואנגז'ו. היום פורסם בסין סרטון מאימון הקבוצה בו נראה זהבי כובש בראבונה מרהיבה מקצה הרחבה.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. דני מרון
ממשיך ב-R&F למרות הכל. זהבי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully