וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור מוכן לקרב: "ב-18 בינואר אזכיר לכולם מי אני"

לוחם ה-MMA האירי סופר את הדקות עד למפגש מול דונלד סרוני בלילה שבין שבת לראשון: "הקרב הזה יקבע איך תיראה שנת 2020 עבורי"

מתוך TMZ

בווידאו: קונור מקגרגור משתולל בבר

אחרי כשנה וחצי, בלילה שבין שבת לראשון לוחם ה-MMA האירי, קונור מקגרגור, יחזור לזירת הלחימה של ה-UFC, כשיפגוש את דונלד סרוני בקרב המרכזי של UFC 246. מקגרגור, שלא נלחם מאז אוקטובר 2018, אז הפסיד לחביב נורמגומדוב, מתכונן כבר חודשים ארוכים לקרב מול קאובוי, שעשוי להחזיר אותו למסלול.

רגע לפני הקרב ולאחר שספג ביקורת על שבחר להילחם דווקא בסרוני, שיגיע אחרי שני הפסדים רצופים, דיבר האירי על ההכנות לקראת האירוע. "לי וסרוני יש היסטוריה ארוכה", אמר מקגרגור. "כבר אמרתי בעבר שאלחם בו. דונלד לוחם מצוין, עם רקורד מרשים והמון שיאים ב-UFC. זו אחת הסיבות שמחנה האימונים שלי אינטנסיבי מאוד. הקרב הזה יקבע איך תיראה שנת 2020 עבורי ב-UFC. מדובר רק בתחילת העונה עבורי".

"מאמין שאני מוכן לקרב", הוסיף האירי. "הצוות שלי היכן אותי היטב. אני מרגיש טוב, מרוכז ומחויב. אם אמשיך כך, אף אחד לא יוכל לגעת בי. מחנה האימונים האחרון שלי היה נורא, ואני היחיד שאשם בכך. למזלי, עשיתי את ההתאמות הנכונות הפעם, גם בעזרת האנשים הנהדרים שעומדים מאחוריי ועוזרים לי. מבחינתי, לחימה היא הדבר העיקרי. נכון שיש לי עסקים, אבל הקרבות הם אלו שמניעים אותי. הם הלחם והחמאה שלי, ובהם אני מרוכז".

מקגרגור התייחס גם לעתידו: "אני כבר לא יכול לחכות לקרב נוסף על החגורה. אני הולך לתת הצגה ב-18 בינואר ולהלהיב את המעריצים שלי. אני הולך להזכיר לכולם מי זה קונור מקגרגור, ולהמשיך לטפס למעלה".

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. AP
חוזר לזירה. מקגרגור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully