וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון משבחים: "לאוראל גרינפלד לא היו טעויות, הוא היה קרוב לכל האירועים"

אחרי הביקורת החריפה שספג, שופט עבר יווני החמיא לגרינפלד על ניהול המשחק בקרב הצמרת. סגן נשיא אולימפיאקוס לעומת זאת, עקץ באינסטגרם

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: תגובות לניצחון של ליברפול על טוטנהאם

הדעות ביוון לגבי ההופעה של השופט אוראל גרינפלד בקרב הצמרת בו ניצחה פאוק סלוניקי את א.א.ק אתונה חלוקות. גרינפלד, כזכור, הוזמן אל המפגש הטעון במיוחד, אחרי שהוחלט שלא לאפשר לשופטים מקומיים לנהל משחקים של קבוצות צמרת. בא.א.ק זעמו על ההחלטה של גרינפלד להעניק פנדל ליריבה, אותו כבשה בסופו של דבר וניצחה 0:1. כמו כן, כעסו בקבוצה על כך שהם לא קיבלו פנדל שלטענתם הגיע להם ועל שתי הרחקות שספגו בדקות הסיום.

מחד, ב.א.א.ק זעמו על השיפוט וטענו שלגרינפלד היו טעויות רבות, שהובילו להפסד, כשגם אנשי ספורט נוספים בליגה, כמו סגן נשיא אולימפיאקוס קוסטס קרפאפאס, ביקרו את תצוגת השיפוט. אך מאידך, היו כאלו שהיו סבורים שגרינפלד ניהל את המשחק בצורה מושלמת, ללא כל טעות.

"השופט היה קרוב מאוד לכל האירועים", אמר תאסוס קאקוס, שופט עבר יווני בכיר שנשאל על ניהול המשחק של גרינפלד. "היה פנדל ברור, גרינפלד היה קרוב וראה זאת. בא.א.ק התלוננו על משחק אגרסיבי מצד פאוק? זה כדורגל, לא כדורסל, אני לא ראיתי עבירה חריפה. בנוגע לפנדל של א.א.ק, השופט צדק כשלא שרק. לטעמי, הגיע לחלוץ צהוב על התחזות. הוא גם צדק כששלף את שני הכרטיסים האדומים לשחקני א.א.ק".

מלבד אנשי א.א.ק, מי שעוד לא אהב את השיפוט של גרינפלד הוא קוסטס קרפאפאס, סגן נשיא אולימפיאקוס, שהתבדח על חשבון גרינפלד בעמוד האינסטגרם שלו.

ביוון לעגו לאוראל גרינפלד על תצוגת השיפוט במשחק בין פאוק סלוניקי לא.א.ק אתונה. אינסטגרם,
הפוסט של סגן נשיא אולימפיאקוס/אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully