וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנג'מין קוקו כבש והתנצל בפני אוהדי כפר סבא על הבצורת: "אכזבתי אותם"

אחרי ההערכות שישוחרר, חלוץ כפר סבא כבש לראשונה אחרי 1,458 דקות, אופיר חיים: "שמח בשבילו, ניצחון חשוב". תורג'מן ונס ציונה מתחת לקו האדום: "סך הכל מרוצה, אנחנו בתמונה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שלושה הפסדים רצופים שהורידו אותה אל מתחת לקו האדום, הפועל כפר סבא ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את סקציה נס ציונה בקרב תחתית קריטי עבור שתי הקבוצות. חלוץ כפר סבא בנג'מין קוקו, שהיה ערב המחזור החלוץ היחיד ללא שער בליגה, חיכה 1,458 דקות כדי לשבור את הבצורת הארוכה שלו, כשהערב נגח את שער הניצחון.

אופיר חיים אמר על הניצחון של קבוצתו: "זה הלך קשה. בדרך כלל כשקבוצה בתקופה לא טובה לוקח זמן לצאת מזה, ועם ניצחון כזה אפשר לצאת לדרך חדשה. זה באמת ניצחון חשוב, על יריבה בתחתית. אני מקווה שזה ייתן לנו הרבה אוויר והרבה ביטחון כי אנחנו קבוצה טובה".

מאמן כפר סבא נראה עצבני על הקווים אחרי ששוער נס ציונה לא הורחק על אף שנראה מכשיל את קוקו מחוץ לרחבה: "אני לא מדבר על שיפוט, אבל לדעתי היה פאול ואדום. כרגע זה שולי. אם הם היו משווים, אולי הייתי מחפש תירוץ... בכל אופן, פגשנו יריבה שחזרה לליגה משום מקום ואלו שלוש נקודות חשובות מאוד".

על בנג'מין קוקו ששבר את הבצורת: "אני כל כך שמח בשבילו. הוא עובד יותר קשה מכל שחקן בארץ - לא בכפר סבא, אלא בארץ. היו אמורים להיות לו כבר שלושה או ארבעה שערים, אבל היה חסר לו מזל וקצת חוסר ריכוז. אני שמח שהוא השתחרר".

על הדיווחים לפיהם כפר סבא צריכה חלוץ במקום קוקו: "חלוץ צריך לכבוש שערים, וקוקו לא עשה את זה בסיבוב הראשון. אני מקווה שעכשיו לא נצטרך לחפש חלוץ חדש, כי אני אוהב אותו והוא יקר לי".

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
"אני מקווה שזה ייתן לנו הרבה אוויר והרבה ביטחון". חיים/ברני ארדוב

בנג'מין קוקו סיפר מה כתב על השלט שהניף אחרי השער: "אני מודה לאלוהים על השער, ועל שלוש הנקודות. אכזבתי את האוהדים כי הם מצפים ממני לכבוש כל כך הרבה זמן, ועשיתי את זה, אז אמרתי להם שאני מקדיש את זה להם.

"עזיבה? לא אכפת לי מה כותבים בתקשורת, יש לי חוזה, הקבוצה היא כמו משפחה בשבילי, כך שמה שאתם כותבים לא חשוב לי כל עוד המועדון לא אמר לי שום דבר אחר".

המאמן המפסיד עמיר תורג'מן לא אמר נואש אחרי ההפסד: "זה מרתון, ואנחנו בדרך ארוכה, ואני מאמין שבסופו של דבר נישאר. זה מבאס להפסיד במשחקים כאלה, מול יריבות שמתמודדים איתן בתחתית בצורה ישירה. זה מבאס, הגיע לנו יותר, אבל בכדורגל צריך לכבוש, ולא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו.

"חבל על השער המוקדם שאחריו היינו צריכים לרדוף, אבל בשלב הזה של העונה בסך הכל אני מאוד מרוצה. חמש קבוצות ייאבקו עד הסוף, ואנחנו שם. אני מקווה שנעשה שפצורים בהתקפה ונתחזק".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל כפר סבא מעל הקו האדום אחרי 0:1 על סקציה נס ציונה

לכתבה המלאה
מאמן סקציה נס ציונה עמיר תורג'מן. ברני ארדוב
הדרך עוד ארוכה. תורג'מן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully