וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ בירך את סרינה וויליאמס בטוויטר ושוב הזכיר את הקשר ביניהם

נשיא ארה"ב צייץ על הזכייה של הטניסאית בטורניר אוקלנד (מול בתו של יריבו לשעבר) והזכיר את ההיסטוריה המשותפת של השניים

מתוך הטוויטר של רוג'ר פדרר

סרינה וויליאמס זכתה היום (ראשון) בתואר ראשון אחרי שלוש שנים. האמריקאית האגדית בת ה-38, שמדורגת עשירית בעולם, ניצחה 3:6, 4:6 את ג'סיקה פגולה בת ארצה (82) וזכתה בטורניר אוקלנד, שכאמור היה הראשון שלה מאז זכתה באליפות אוסטרליה ב-2017.

אחד המברכים של סרינה וויליאמס ברשתות החברתיות היה לא אחר מאשר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. הנשיא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ברכות לסרינה וויליאמס על עוד זכייה גדולה. היא שחקנית נהדרת ואפילו בנאדם נהדר יותר. החברים שלנו במועדון הטניס של וירג'יניה לא ישכחו אותך לעולם".

פגולה, שהפסידה בגמר לסרינה, היא בתו של המיליארדר טרי פגולה, שמחזיק בקונגלומרט של עסקי ספורט ובשלל קבוצות מקצועניות בארצות הברית. ב-2014 הוא התחרה על רכישת בפאלו בילס מה-NFL עם דונלד טראמפ והמוסיקאי ג'ון בון ג'ובי וניצח את שניהם. לפי הדיווחים, הוא הגיש הצעה של 1.4 מיליארד דולר במזומן. כך שלא בטוח אם טראמפ יותר שמח בגלל הניצחון של סרינה או בגלל ההפסד של פגולה הבת.

בין וויליאמס לטראמפ יש יחסי ידידות שהולכים שנים רבות אחורה. האמריקאית שיחקה בעבר מספר פעמים עם טראמפ באירועי ראווה ונשיא ארצות הברית גם הגיע לתמוך בה במשחקים רבים באליפות ארצות הברית בעבר. וויליאמס אפילו הגיעה כדי להתמסר מעט עם טראמפ במגרש הטניס אחרי שהוא חנך את מרכז הטניס שלו בווירג'יניה ומכאן גם ההתייחסות לווירג'יניה בציוץ שלו.

וויליאמס הביעה בעבר מחאות כלפי היחסים בין לבנים לשחורים בארצות הברית, אבל מעולם לא התבטאה בנושאים פוליטיים. הטניסאית האמריקאית שייכת לארגון הנוצרי עדי יהוה ולכן אסור לה כביכול להביע עמדות פוליטיות.

דונלד טראמפ נשיא ארצות הברית עם סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
טראמפ וסרינה באירוע ב-2009/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully