וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו עצרה את פריס סן ז'רמן עם 3:3 מלהיב

רצף שמונת הניצחונות של האלופה בכל המסגרות נקטע עם תיקו ראשון העונה. ניימאר כבש צמד, סלימאני המחליף השווה. נאנט ניצחה בסנט אטיין אחרי 20 שנה, ליל הופתעה

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: יורגן קלופ אחרי שיא הליגה שקבעה ליברפול

שלושה ימים לפני משחק ההשלמה ביניהן מהסיבוב הראשון, פריס סן ז'רמן ומונאקו שיחקו ביניהן הערב (ראשון) כבר בסיבוב השני וסיפקו כדורגל מלהיב שהסתיים ב-3:3 בפארק דה פראנס. בעקבות המעידה הזו, הפער של פ.ס.ז' ממארסיי השנייה עומד על חמש נקודות, אבל לאלופה כאמור משחק חסר. נאנט התקדמה בינתיים למקום הרביעי אחרי 0:2 בחוץ על סנט אטיין, ליל נותרה מאחוריה אחרי הפסד 1:0 בדיז'ון.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
הגיע ל-10 שערי ליגה. ניימאר/רויטרס

פריס סן ז'רמן - מונאקו 3:3

אחרי שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, במהלכם כבשה לא פחות מ-34 שערים, האלופה נעצרה עם תיקו ביתי ראשון העונה בליגה. הפתיחה בפארק דה פראנס הייתה מסחררת: ניימאר קיבל כדור נפלא ממרקו וראטי וכבש בדקה השלישית, ומנגד מלך השערים וויסאם בן ידר הכין ברחבה לז'לסון מרטינס בדקה השביעית והשלים מהפך עם הטעיה גדולה על חואן ברנאט ובעיטה לרשת בדקה ה-13. ניימאר הגיב עם ניסיון בעיטה שפגע ברגל של פודה באלו טורה ונכנס פנימה כשער עצמי בדקה ה-24, והשלים צמד משלו עם פנדל בדקה ה-42 אחרי שקיליאן אמבפה הוכשל ברחבה.

בנז'מן לקונט מנע מהברזילאי לחגוג שלושער במחצית השנייה, ובצד השני המאמן החדש רוברט מורנו ביצע חילוף ראשון שהניב לו נקודה יוקרתית במשחקו הראשון בליגה. החלוץ איסלם סלימאני נכנס במקום ססק פברגאס בדקה ה-65, ואחרי חמש דקות היה במקום הנכון כדי להשתלט על כדור תועה ולעבור את קיילור נבאס שהיה כבר על הדשא ולכבוש את השביעי שלו בליגה. מונאקו קטעה רצף של תשעה הפסדים בכל המסגרות במפגשים עם פ.ס.ז' והתקדמה למקום השמיני.

שחקני מונאקו חוגגים עם איסלם סלימאני. רויטרס
עצר את רצף ההפסדים במפגשים עם פ.ס.ז'. איסלם סלימאני/רויטרס

סנט אטיין - נאנט 2:0

כמעט 20 שנה, מאז נובמבר 2000 בעונת האליפות האחרונה שלה, חיכתה נאנט לניצחון בסטאד ז'ופרואה גישאר. הערב זה קרה, והיא סיבכה את קלוד פואל עם הפסד ליגה רביעי ברציפות. מהדי עבייד האלג'יראי הפציץ שער ליגה ראשון העונה (אחרי שכבש לפני שמונה ימים בגביע) בדקה ה-23, והפליימייקר המצוין לודוביק בלאס חגג את החמישי שלו בדקה ה-48.

רוברט מורנו מאמן מונאקו. רויטרס
נקודה יוקרתית בבכורה שלו בליגה. רוברט מורנו/רויטרס

דיז'ון - ליל 0:1

סגנית האלופה לא הפסידה בבית מאז חודש מרץ אשתקד, אבל בחוץ זה נראה אחרת לגמרי מבחינתה, והפעם היא רשמה הפסד רביעי בחמשת משחקי החוץ האחרונים ושביעי בסך הכול העונה. דיז'ון, שכבר הפתיעה העונה בבית את פריס סן ז'רמן, התגברה על הרחקתו המוקדמת של חמזה מנדיל (21) ולמרות החיסרון המספרי השיגה את השער מרגלי ז'וליו טבארס בדקה ה-47, אחרי אסיסט עם החזה של מאמה באלדה. בובקארי סומארה מליל הורחק בצהוב שני (67) וחבריו לא הצליחו להשוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully