וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון ניצחה בבכורה של קורצקי, קטמון התרחקה מבית"ר תל אביב

גיל יצחק (54) ומיקו ממן (70) העניקו לקורצקי 0:2 על עכו וצימקו את הפער בפסגה לארבע נקודות בלבד. קטמון התבססה במקום השלישי עם 0:2 על בית"ר תל אביב בת ים, לוד הוריד את אשקלון מתחת לקו האדום

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

בווידאו: הגרלת שמינית גמר גביע המדינה

המחזור ה-19 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל ראשון לציון ניצחה בבכורה של מנחם קורצקי, הפועל קטמון גברה על בית"ר תל אביב בת ים במשחק צמרת, ובתחתית אשקלון ירדה מתחת לקו האדום אחרי הפסד ללוד.

גיל יצחק שחקן הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
סידר לקורצקי ניצחון ראשון על עכו. גיל יצחק/לירון מולדובן

הפועל עכו - הפועל ראשון לציון 2:0

מנחם קורצקי חגג פעמים בבכורה על הקווים של הפועל ראשון לציון: גם שלוש נקודות אחרי שהקבוצה צברה נקודה אחת מתוך תשע האחרונות, וגם ניצחון ראשון על הפועל עכו אחרי תשעה ניסיונות כושלים. גיל יצחק (54) ומיקו ממן (70) כבשו לזכות המנצחת וצימקו את הפער ממכבי פתח תקוה שמעדה בשישי לארבע נקודות בלבד. עכו עם הפסד בית ראשון לראשון לציון מאז פברואר 2006.

רז כהן שחקן הפועל תל אביב מול אווקה אשטה שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. אווקה אשטה, מימין/ברני ארדוב

הפועל קטמון - בית"ר תל אביב בת ים 0:2

הירושלמים חזרו למסלול אחרי התבוסה 3:0 ברמת גן, וגברו בקושי על הקבוצה החמה בליגה, שצברה עד הערב 19 מ-21 הנקודות האחרונות. אווקה אשטה כבש את שער הבכורה שלו בבוגרים מבישול של הראל שלום, השלים צמד והעניק לקטמון שלוש נקודות חשובות שהשאירו אותה במרחק סביר מהראשונה מכבי פתח תקוה והשנייה הפועל ראשון לציון.

הפועל אשקלון - בני לוד 1:0

הקבוצה עם ההגנה הגרועה בליגה שמרה על רשת נקייה באופן נדיר ועלתה מעל הקו האדום על חשבון יריבתה, שמצבה מסובך למדי. שקד חתוכה כבש את שער הניצחון בדקה ה-78, והשאיר את מוטי איווניר על נקודה אחת מתוך 18 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully