וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני מכבי תל אביב: הפסד ביתי מפתיע לברצלונה בליגה הספרדית

יריבת הצהובים בשלישי נגררה להארכה מול בילבאו וירדה מנוצחת 94:92. 24 למירוטיץ'. ניצחון קליל לריאל. איטליה: מילאנו שתפגוש את מכבי תל אביב בחמישי הביסה 67:91 את טרביזו

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

יומיים לפני המפגש עם מכבי תל אביב בליגה הספרדית ספגה היום (ראשון) ברצלונה מפלה מפתיעה בביתה לאחר שבילבאו מהמקום החמישי גברה עליה 92:94 לאחר הארכה והנחילה לה הפסד רביעי העונה בליגה. הקטאלנים הוליכו 32:41 בתום המחצית הראשונה, אך נכנעו לרבע שלישי נהדר של הבאסקים בו קלעו 30 נקודות ומחקו את יתרון המארחת. שלוש דקות לסיום ההארכה ניקולה מירוטיץ' (24 נקודות) קלע שלשה שהעלתה את המארחת ל-86:87, אך אקסל בוטיל (20), איש המשחק של בילבאו, קלע שני סלים רצופים ומכאן בארסה כבר לא חזרה.

ריאל מדריד, שתפגוש את הצהובים בסוף החודש, לא התקשתה במשחק החוץ מול אסטודיאנטס וניצחה אותה 72:87 במשחק דרבי שהוכרע ברבע השני אותו ניצחו הבלאנקוס 11:31. ג'ורדן מיקי (20 ו-7 ריב') וטריי תומפקינס (18, 6 ריב' ו-7 אס') הוליכו את ריאל שניצלה את הפסדה המפתיע של ברצלונה כדי לעלות שוב למקום הראשון בליגה הספרדית.

יריבה נוספת שתפגוש את השחקנים של ספרופולוס השבוע היא אולימפיה מילאנו, שהביסה 67:91 את טרביזו בליגה האיטלקית ולפחות על פי ההופעה היום נראה שהיא מוכנה לאחר ששיחקה טוב שני צידי המגרש. כל שחקני 14 הסגל קלעו אצל המנצחת, כשקיפר סייקס מוליך את הקלעים עם 18 נקודות ו-10 אס'. ארתוראס גודאיטיס (8 ריב') ולואיס סקולה קלעו 15 כ"א עבור מילאנו, שנמצאת במקום הרביעי בלבד בליגה המקומית עם 11 ניצחונות לעומת שישה הפסדים.

קיפר סייקס שחקן אולימפיה מילאנו. GettyImages
הוביל את קבוצתו לניצחון. קיפר סייקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully