וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: דג'וקוביץ' ניצח גם בזוגות - סרביה גברה 1:2 על ספרד וזכתה בגביע ה-ATP

לאחר שניצח את נדאל ביחידים וקבע 1:1, ניצח דג'וקוביץ' יחד עם טרויצקי את קרניו בוסטה ולופס 3:6, 4:6 וזכו בטורניר שנערך לראשונה בפורמט הנוכחי

רויטרס

לאחר תשעה ימים ארוכים זכו היום (ראשון) טניסאי נבחרת סרביה להניף לראשונה את גביע ה-ATP לאחר שנובאק דג'וקוביץ' ו-ויטור טרויצקי ניצחו את פאבלו קרניו בוסטה ופליסיאנו לופס הספרדים 4:6, 3:6, וקבעו 1:2 שהכריע את ההתמודדות לטובת הסרבים המאושרים. נולה יכול לסמן עוד וי בקריירה המפוארת שלו לאחר שהביא במו ידיו את התואר לנבחרתו, שפיגרה 1:0, אך אז עלה הפנומן לשתי הקרבות המכריעים - כולל אחד קלאסי מול נדאל - וניצח אותם כמו ענק מבלי שהפסיד מערכה.

הסרבים פתחו לא טוב את המשחק המכריע בהתמודדות, ופיגרו 3:1 במערכה הראשונה, אך בעזרת דחיפת הקהל שהיה ברובו פרו סרבי, נכנסו עניינים וניצחו חמישה משחקונים ברצף כדי לסגור את המערכה הראשונה. הספרדים נשארו צמודים במשך כל המערכה הבאה אך המומנטום כבר היה אצל היריבים שחגגו זכייה ראשונה בגביע בפורמט הנוכחי.

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ' עם ויקטור טרויצקי. GettyImages
זכייה היסטורית. דג'וקוביץ' וטרויצקי/GettyImages

מוקדם יותר היום החל מפגש הגמר בסידני, אחרי שבחצי הגמר ספרד חלפה על פני אוסטרליה וסרביה עברה את רוסיה. במשחק הראשון רוברטו באוטיסטה אגוט ניצח את דושאן לאיוביץ' 5:7, 1:6 ומיד לאחר זכו הצופים ליהנות מקרב ענקים בין נובאק דג'וקוביץ' לרפאל נדאל.

הסרבי שלט בקצב מהפתיחה ובעזרת שתי שבירות במערכה הראשונה, דילג ל-2:6. נדאל סוף סוך נכנס לעניינים בסט השני, אבל זה היה מאוחר מדי עבורו. נולה היה בזון, הציל חמש נקודות שבירה ולמרות שהוא לא הצליח לשבור בעצמו שוב, הוא התעלה בשובר שוויון וניצח 6:7 (4) ובמשחק כולו. 1:1 והאקשן עבר למשחק הזוגות.

עוד בוואלה!

תואר ראשון אחרי שלוש שנים: סרינה וויליאמס זכתה בטורניר אוקלנד

לכתבה המלאה
נבחרת סרביה בטניס חוגגת. GettyImages
הסרבים חוגגים את הזכייה בסידני/GettyImages
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
סיפקו עוד קרב נהדר. דג'וקוביץ' ונדאל/GettyImages
רפאל נדאל וחבריו לנבחרת ספרד. GettyImages
מאוכזבים. נדאל וספרד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully