וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעמלת הדהימה את הרשת באתגר גמישות מפיל לסתות - האם תעמדו בו?

14.1.2020 / 0:31

מתעמלת הקולג' האמריקאית השלימה את "אתגר הגמישות" ללא כל מאמץ, אך ברשת יש אנשים שסבורים ש"אדם רגיל" לא מסוגל לעמוד בזה. האם אתם תצליחו? זהירות, יש מצב שתשברו לעצמכם את הרגליים בניסיון לעמוד באתגר

jax.kranitz/Instagram

מתעמלת הקולג' האמריקאית, ג'קס קרניץ, הציבה לגולשים אתגר חדש: "אתגר הגמישות" הבלתי אפשרי. היא פרסמה באינסטגרם סרטון שלה עומדת באתגר בהצלחה בלי כל מאמץ - אך גרמה לכולם להאמין שכדי לשחזר את צעדיה, יהיה עליהם לשבור לעצמם את שתי הרגליים קודם לכן.

כללי האתגר פשוטים: שכבו על הרצפה עם הפנים כלפי מטה כשהידיים מונחות מאחורי הגב ונסו להתרומם. הטריק הא שאסור לכם להתגלגל לצדדים. נשמע פשוט, נכון? אז בעוד רבים ינסו איכשהו להעביר את הברכיים קדימה אל מתחת לבטן כדי לנסות להתרומם בעזרתן - ג'קס עשתה את זה בדרך יצירתית וכואבת למראה. היא שמרה על רגליה ישרות לגמרי ופשוט סובבה אותן ב-180 מעלות אל חזית הגוף ונעמדה בלי עזרת הידיים. את האתגר שלה היא סיימה בריקוד ניצחון. אם לא הבנתם איך היא עשתה זאת מההסבר הכתוב, הנה הסרטון המלא:

תראו איזו גמישה היא:

האתגר, שעלה תחת הכיתוב "אתגר גמישות חדש??? תייגו חבר שאתם חושבים שיוכל לעשות את זה", הפך לויראלי וצבר מעל לרבע מיליון צפיות. ברשת נותרו המומים מיכולת הגמישות של קרניץ. אחת כתבה: "אני לא מבינה איך זה אפשרי פיזית? היא עשתה את זה בלי להתאמץ בכלל. מה לעזאזל?". שנייה כתבה: "אני יכולה לעשות את זה... אחרי שאשבור את שתי הרגליים." אדם שלישי כתב: "בנאדם, לא הרבה יוכלו לעשות את זה.. נקעתי את המותן רק במחשבה לנסות. וואו, זה מרשים." אחר סיכם: "רגע, תנו לי קודם להרים את הלסת שלי מהרצפה ממש מהר. אחרי זה אנסה להרים את שאר הגוף".

אנשים ניסו את האתגר וכשלו - בערך:

אבל היו גם כמה שהצליחו:

ותודה לג'קס קרניץ על השרירים המתוחים שלנו

גם את זה לא כדאי לכם לנסות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully