וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: מתעמלת שברה את שתי הרגליים בתרגיל קרקע

11.4.2019 / 0:11

מתעמלת מאוניברסיטת אובורן שברה את שתי רגליה במהלך תרגיל מסוכן ונאלצה לפרוש מהענף כשהיא רק בת 22. קבוצתה הפסידה בגמר ולא תמשיך לתחרויות הארציות

YOUTUBE

סמתנה סריו, מתעמלת קרקע מאוניברסיטת אובורן, שברה את שתי רגליה ופרקה את ברכיה במהלך תרגיל שביצעה בתחרות אזורית שנערכה בשישי שעבר בבאטון רוז' שבלואיזיאנה, ארה"ב. סריו בת ה-22 ביצעה קפיצה עם סלטה כפולה ונפלה בצורה עקומה על הרגליים. בסרטון שפורסם ברשת ניתן לראות את הנחיתה הכואבת ואת סריו המסכנה צורחת מכאבים בזמן שהצוות הרפואי ניגש לעזרתה. סריו פונתה מהבמה על אלונקה לקול תשואות הקהל שניסה לעודד אותה. בבית החולים התברר שהיא שברה את שתי רגליה ופרקה את שתי ברכיה.

ג'ף גראבה, מאמן אובורן, מסר בתגובה ל-NOLA.com: "זה היה קשה לצפייה. היא חזקה. הדבר האחרון שהיא אמרה לי היה 'לך תעזור לבנות האחרות'". בראשון האחרון פנתה סריו לעוקביה באינסטגרם והודיעה על סיום הקריירה שלה כמתעמלת. היא כתבה: "אחרי 18 שנים, אני תולה את הכפפות ומשאירה את הגיר מאחור. אני לא יכולה להיות גאה יותר על האדם שהפכתי להיות בזכות ההתעמלות. זה לימד אותי בין השאר על עבודה קשה, יושר, ענווה ומסירות". היא הוסיפה: "אולי זה לא הסתיים כפי שתכננתי, אבל שום דבר אף פעם לא הולך כמתוכנן".

מתעמלת אמנותית שברה את שתי הרגליים. צילום מסך
מתעמלת אמנותית שברה את שתי הרגליים/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: אלופת העולם בקרב רב נפלה על הראש בקפיצה מהקורה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully