וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי יובל אחרי טוניה הארדינג: מחליקה ניסתה לחתוך את רגלה של יריבתה?

28.3.2019 / 0:14

25 שנים אחרי המקרה המפורסם בו שליחיה של המחליקה האמריקאית ניסו לשבור את רגלה של נניס קריגן - נטען כי מחליקה אמריקאית בת 22 ניסתה לפגוע ביריבה דרום קוריאנית בת 16 לפני אליפות העולם. צפו בתיעוד התקרית

מתוך הסרט "אני טוניה"/קולנוע לב

בסרטון - הפעם הקודמת שזה קרה - הסרט "אני, טוניה"

25 שנים אחרי אחד המקרים המזעזעים בספורט העולמי בו הזמינה המחליקה האומנותית טוניה הארדינג מתקפה על חברתה לנבחרת ארצות הברית ננסי קריגן לפני אולימפיאדת החורף, נראה כי ההיסטוריה חזרה על עצמה.

בסרטון המצורף נראית המחליקה האמריקאית מריה בל בת ה-22 כשהיא פוגעת ביריבתה הדרום קוריאנית לים און-סו בת ה-16, לילה אחד בלבד לפני שהשתיים עולות להתחרות באליפות העולם ביפן. בסרטון נראית בל מבצעת פירואט ושולחת רגל (עם להב חד של סכין ההחלקה) לעבר השוק של און-סו, שמתקפלת מכאבים, בעוד בל ממשיכה להחליק כאילו כלום לא קרה.

החברה הדרום קוריאנית המצייגת את המחליקה, All That Sport, טענה לאחר המקרה כי לא מדובר בתאונה. בראיון עם הדייילי טלגרף הבריטי הם סיפרו: "לים החליקה באיטיות בצד אחרי שהשלימה את הסיבוב שלה. מריה בל, שלפי לוח הזמנים ערכה את חזרתה אחרי לים, בעטה וחתכה לפתע את השוק של לים עם המחליקים שלה. מריה בל לא התנצלה בפני לים און-סו אחרי התקרית, אלא המשיכה בחזרה שלה. אנחנו מאמינים שלא מדובר בדבר שולי".

עוד בנושא:
לא לבעלי לב חלש: נקבע עונשו של לוחם ה-MMA שהרג מרים משקולות בקטטה
האשמות לשוחד ופציעה מכוונת: קרב ההיאבקות שאיבד שליטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully