וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי לב חלש: נקבע עונשו של לוחם ה-MMA שהרג מרים משקולות בקטטה

3.1.2019 / 9:00

ענאר אלצ'ווראנוב נשלח ל-18 שנה לכלא אחרי שהכה עד מוות את אנדריי דראצ'ב בקטטה מחוץ לבית קפה ברחובות חברובסק, רוסיה. "אני מתנצל בפני המשפחה וההורים שלו"

WEIBO

לוחמי ה-MMA ידועים כספורטאים אכזריים על הזירה, אבל לא כדאי להתעסק איתם גם מחוצה לה, בטח לאור העובדה שברחוב אין שופט שיפסיק את הקרב. וידאו קשה לצפייה שנחשף לאחרונה מראה כיצד ענאר אלצ'ווראנוב לוחם MMA מכה את אנדריי דראצ'ב, אלוף אירופה לשעבר ומדליסט הכסף באליפות העולם בהרמת משקולות ב-2011, וגם גורם למותו בקטטת רחוב שיצאה משליטה.

מסתבר שהשניים נקלעו לוויכוח ברחובות חברובסק שבדרום מזרח רוסיה וניסו להראות מי יותר חזק - מרים המשקולות או לוחם ה-MMA. אלצ'ווראנוב לקח את הוויכוח הזה צעד קדימה והנחית מספר בעיטות ואגרופים לעבר דראצ'ב ההמום ששילם על כך בחייו. בשבוע שעבר דווח ברוסיה כי אלצ'ווראנוב הואשם ברצח ונשלח ל-18 שנה בכלא בעקבות המקרה.

עוד בנושא
"טרמינייטור" הרוסי חיסל שבעה אנשים במועדון רק בעזרת אגרופיו

תגרה רוסיה. צילום מסך
שילם בחייו. דראצ'ב/צילום מסך

אלצ'ווראנוב הספיק להתנצל על המקרה והעביר מסר למשפחתו של דראצ'ב: "אני רוצה להתנצל בפני משפחתו של אנדריי וההורים שלו על מה שעשיתי. לא רציתי את זה ולא תכננתי את זה כפי שהחוקרים אומרים. אני יודע מה זה לאבד מישהו קרוב, ואני מבין מה ההורים של אנדריי בטח מרגישים".

האירוע הזה התרחש באוגוסט האחרון מחוץ לבית קפה בחברובסק. אחרי שהפיל את הקורבן שלו על הקרקע, אלצ'ווראנוב הנחית עוד מספר אגרופים לעבר ראשו של דראצ'ב ההמום. שני אנשים ניסו לעזור לדראצ'ב ולהפריד בין הנצים אך זה היה מאוחר מדי.

עוד באותו נושא

טראש טוק: לוחם MMA סופג בעיטה נוראית לאשכים ונכנע תוך 7 שניות

לכתבה המלאה
תגרה רוסיה. צילום מסך
ייכנס ל-18 שנים בכלא. אלצ'ווראנוב/צילום מסך

הקרב מלא - זהירות. תמונות קשות

  • עוד באותו נושא:
  • mma
  • קרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully