וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי הפצוע המריא להתייעצות עם רופא מומחה בארצות הברית

12.1.2020 / 12:43

יילך לניתוח? פורוורד מכבי תל אביב ששיחק לאחרונה בתחילת דצמבר, יחזור ארצה בעוד כשבוע וחצי עד שבועיים, על פי הודעת המועדון

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים של העונה בליגת העל

עומרי כספי המריא לניו יורק לחוות דעת והתייעצות עם רופא מומחה בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל לאחרונה. כך הודיעה היום (ראשון) מכבי תל אביב. כספי פצוע בברכו מזה זמן מה, והופעתו האחרונה במדי הקבוצה היתה במשחק הליגה נגד עירוני נהריה בתחילת חודש דצמבר.

ביורוליג הוא לא שיחק מאז המחזור השביעי נגד אלבה ברלין בתחילת נובמבר. לפני שבועיים פרסמה מכבי תל אביב הבהרה בנוגע לפציעה של כספי וטענה כי ייעדר עוד לפחות כחודש. כעת, כך נראה, ייתכן שייאלץ לעבור ניתוח והמשך הטיפול בו ייקבע באמצעות מומחה אמריקאי.

במהלך ההיעדרות של כספי דחו בקבוצה את האפשרות של התערבות כירורגית, אולם כעת מספר מומחים אמריקאים יסייעו בקבלת החלטה על המשך הטיפול.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עוד עיכוב בחזרה. עומרי כספי/דני מרון

כספי הגיע למכבי תל אביב בקיץ בקול תרועה רמה אחרי עשר שנים ב-NBA. הוא פתח את העונה בכושר מצוין, אולם כמו בעונות קודמות הושבת לעיתים קרובות עם פציעות שונות. הוא הספיק להשתתף בשישה משחקי יורוליג ולהעמיד ממוצעים של 12 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק. בליגת העל רשם שש הופעות עם ממוצעים של 9.8 נקודות ו-5.7 ריבאונדים.

כספי הוא לא היחיד בקבוצה שמצבו הרפואי מעורפל. גם טאריק בלאק נמצא בארצות הברית ועל פי הודעת המועדון ייעדר בתקופה הקרובה. בהודעה שפרסמה מכבי תל אביב בחודש שעבר היא טענה שבלאק ייעדר כארבעה שבועות, בעוד בלאק עצמו הבהיר באינסטגרם שתקופת ההתאוששות תימשך בין שישה לשמונה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully