וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: נבחרת הנשים של ישראל הובסה 22:3 מול הולנד באליפות אירופה

12.1.2020 / 20:26

הנבחרת של דימיטריס מברוטאס פתחה את יורו 2020 בבודפשט עם תבוסה מול אלופת אירופה. הישראליות ימשיכו להיאבק על הסיכוי להעפיל לרבע הגמר

נבחרת ישראל בכדורמים נשים. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
נבחרת ישראל בכדורמים נשים/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים פתחה הערב (ראשון) את דרכה באליפות אירופה עם הפסד. הישראליות הובסו 22:3 על ידי אלופת אירופה הולנד בפתיחת יורו 2020, בטורניר שנערך בבודפשט.

כצפוי, פערי הרמות בין שש הראשונות ביבשת לכל השאר עדיין גדולים, כשהנבחרות החזקות עדיין רחוקות באיכותן מהיתר, וכך גם שאר משחקי בית 2, הבית הישראלי, נגמרו בניצחונות מוחצים: איטליה גברה על גרמניה 4:13 וספרד הביסה את את צרפת 6:15.

המטרה של ישראל היא להעפיל לרבע הגמר והמאבק האמיתי שלה הוא מול צרפת וגרמניה על מקום בטופ 8. על כן, מאמן הנבחרת דימיטריס מברוטאס חילק את דקות המשחק בין שחקניות הסגל הערב על מנת לשמור כוח למשחקים הבאים.

מחר (שני, 17.00) יתקיים אחד משני המשחקים הגורליים, מול צרפת, שסיימה שביעית ביורו הקודם בו ישראל סיימה עשירית. ניצחון ישראלי על הטריקולור יכול לסלול את הדרך להישג היסטורי.

מרים בוגצ'נקו הבקיעה הערב צמד, והילה פוטוריאן שער אחד.

שש נבחרות בכל אחד משני הבתים בטורניר, מהן ארבע הראשונות תעפלנה אל הטופ 8, כשמיקום סופי בשביעייה הראשונה עשוי להקנות מקום בטורניר הקדם אולימפי, אולם על כך תחליט ההתאחדות העולמית רק לאחר הטורניר.

מאמן הנבחרת דימיטריס מברוטאס אמר לפני הטורניר: "מקום 7 הוא זכייה במדליית הזהב עבורנו. עשינו הכנה טובה ואנחנו אופטימיים. המשחק מול אלופת אירופה חשוב לצבירת הניסיון של השחקניות ברמה הגבוהה ביותר בעולם, אבל הקרבות החשובים ביותר שלנו יהיו מול צרפת וגרמניה על מנת להעפיל לרבע הגמר".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully