וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה ב-NFL: טנסי העיפה את בולטימור מהפלייאוף

דריק הנרי השמיד גם את הרייבנס, עם 195 יארד בריצה ומסירה גאונית לטאצ'דאון והטייטאנס רשמו 12:28 בחוץ ועלו לגמר ה-AFC. סן פרנסיסקו בגמר ה-NFC אחרי 10:27 קליל מול מינסוטה

בולטימור נראתה לאורך רוב העונה כמו הקבוצה הטובה ביותר ב-NFL והמועמדת מספר 1 לאליפות, אבל הלילה (בין שבת לראשון), הפלייאוף שלה נגמר עם הפסד ביתי מדהים מול טנסי. עוד קודם לכן, סן פרנסיסקו חזרה לגמר ה-NFC לראשונה מזה שש שנים בזכות ניצחון על מינסוטה.

סן פרנסיסקו - מינסוטה 10:27

הניינרס השיגו את יתרון הביתיות בזכות עצירה בשנייה האחרונה של העונה הסדירה והלילה זה כבר התברר כמשמעותי, כאשר לעיני אצטדיון מלא בסנטה קלרה הם הסתדרו די בקלות עם מינסוטה, שבוע בלבד אחרי שזו היממה את הסיינטס.

כל קבוצה השיגה טאצ'דאון מהיר ואחריו, טבין קולמן מצא את האנדזון מיארד אחד וקבע 7:14 מקומי. ג'ימי גארופולו איבד, האורחים צימקו עם שער שדה, אבל אחרי ההפסקה הכל הלך לכיוון אחד, כאשר קירק קאזינס גם מאבד את הכדור ומינסוטה לא עושה כלום בהתקפה.

גארופולו רשם רק 11 מ-19 ל-131 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. קולמן רץ ל-105 וצמד. קאזינס סיים עם 172, טאצ'דאון ואיבוד והכלים שלו היו שקטים מאוד: אדם ת'ילן עם 50 יארד באוויר, סטפון דיגס עם 57 וטאצ'דאון (של 41 יארד, בפתיחה) ודלווין קוק, שנבלם על 18 יארד על הקרקע.

בולטימור - טנסי 28:12

גם המדורגת 1 של ה-AFC אירחה הלילה ואצלה, זה ממש לא נגמר כמו שהיא רצתה. טנסי, שבוע אחרי הניצחון הענק בפוקסבורו, ממשיכה להדהים ומוצאת את עצמה בגמר החטיבה אחרי שניצחה רק תשעה משחקים בעונה הסדירה. מי היה מאמין?

מהרגע הראשון הכל הלך לטייטאנס. הם קטפו את למאר ג'קסון בדרייב הפותח שלו והשיגו טאצ'דאון, עצרו את בולטימור בדאון רביעי בדרייב הבא והשיגו עוד טאצ'דאון ופתאום, זה נהיה 0:14.

ג'סטין טאקר צימק בצמד שערי שדה לקראת ההפסקה, אך המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו הראשונה: עצירה בדאון רביעי, טאצ'דאון גאוני שמסר דריק הנרי לקורי דייויס, פאמבל במהלך הראשון של הדרייב הבא, עוד טאצ'דאון של האורחים ועוד איבוד של למאר.

לקראת הסיום, הרייבנס התעוררו טיפה, צימקו והיו במצב טוב להשיג עוד, אך זה לא קרה והם בחוץ, בהפתעת העונה. הנרי סיפק עוד משחק אגדי עם 30 נשיאות ל-195 יארד, פלוס המסירה לטאצ'דאון. טניהיל, כמו שבוע שעבר, רק השלים אותו עם 7 מ-14 ל-88 יארד וצמד כדורים באנדזון במסירה, ועוד אחד בריצה. בצד המאוכזב, למאר ג'קסון התפרע עם 31 מ-59 ל-365 יארד, טאצ'דאון, שני איבודים באוויר ופאמבל. הוא גם רץ ל-143 יארד, בעוד מרקיז בראון תפס ל-126, אבל כל זה ממש לא עזר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully