וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו לקרב בין דג'וקוביץ' ונדאל: ספרד וסרביה בגמר טורניר ה-ATP

הספרדי המדורג ראשון בעולם התגבר על הפסד במערכה הראשונה בדרך ל-6:4, 5:7, 1:6 על דה מינור. הסרבים גברו 0:3 על רוסיה

רפאל נדאל. רויטרס
התקשה, אבל ניצח. רפאל נדאל/רויטרס

בשורות טובות למעריצים של נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל. נבחרות הטניס של ספרד וסרביה העפילו היום (שבת) לגמר טורניר ה-ATP שנערך באוסטרליה. אחרי שהסרבים השלימו 0:3 על רוסיה החזקה, נבחרת ספרד התייצבה למפגש לא פשוט מול אוסטרליה המארחת.

אלא שבמשחק הראשון ניק קיריוס שוב פישל והפסיד 6:1, 6:4 לרוברטו באוטיסטה אגוט המדורג 10 בעולם. כל הלחץ עבר לאלכס דה מינור שהיה חייב לנצח את רפאל נדאל המדורג 1 בעולם. דה מינור נעזר בדחיפת הקהל ושבירה אחת בפתיחת המשחק הספיקה לו כדי לנצח את המערכה הראשונה. אלא שנדאל שמר על קור רוח ולמרות שהתקשה, הצליח לשבור בדיוק בזמן ל-5:7 במערכה השנייה. במערכה השלישית דה מינור קרס תחת הלחץ או אולי העומס הפיזי ונכנע ללא תנאי לספרדי שהשלים ניצחון של 6:4, 5:7 ו-1:6.

כאמור, מוקדם יותר העפילה נבחרת סרביה לגמר גביע ה-ATP אחרי סוויפ מרשים על רוסיה החזקה עם שלושה ניצחונות קשים שהשלימו 0:3. דושאן לאיוביץ' פתח את ההתמודדות עם 6:7, 5:7 די מפתיע על קארן חצ'אנוב. הניצחון הזה שחרר הרבה לחץ מנובאק דג'וקוביץ' המדורג 2 בעולם, שפגש את דניל מדבדב, הטניסאי שניצח אותו בשני המפגשים האחרונים. גם הפעם נולה התקשה, אבל הצליח לנצח 4:6, 7:5, 1:6 והבטיח לסרבים את הכרטיס לגמר.

אלכס דה מינור. רויטרס
נתן פייט אדיר לנדאל. אלכס דה מינור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully