וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מוקי בטס יישאר בבוסטון, לפחות לתקופה הקרובה

פסיקת שיא בבוררות לעונה אחת משאירה את בטס במועדון, אם כי עדיין ייתכן שיעבור בטרייד. ספרינגר הולך לבוררות עם יוסטון, כריס בריאנט נשאר בשיקגו קאבס

מוקי בטס, הכוכב הגדול של בוסטון רד סוקס, יישאר בקבוצה לפחות לזמן הקרוב. בטס בן ה-27 והרד סוקס הלכו לבוררות, שם נפסק הסכום הגבוה ביותר עבור חוזה לעונה אחת - 27 מיליון דולר. הפסיקה הזאת מבטיחה כי בטס הוא שחקן של הרד סוקס, אבל לא מבטיחה כי יישאר שם. בעוד הבעלים ג'ון הנרי רוצה להוריד את סך התשלומים במועדון, מספר קבוצות ובראשן לוס אנג'לס דודג'רס מתעניינות בבטס. לא מן הנמנע שיועבר בטרייד.

אנדרו בנינטנדי, מוקי בטס שחקני בוסטון רד סוקס. AP
פסיקת שיא בבורות לשנה אחת. מוקי בטס, מימין עם אנדרו בנינטנדי, שטרם הגיע לסיכום עם הרד סוקס/AP

אורכו של חוזה רוקי הוא שש שנים. לאחר שלוש שנות פעילות במייג'ורס, השחקן רשאי לנסות להגיע עם הקבוצה להסכם אחר, ואם הצדדים לא מסכימים הם יכולים לפנות לבוררות. זה מה שקרה בכל המקרים הללו, ולכן פסקי הדין לבוררות הם לעונה אחת.

גם ג'קי בראדלי ג'וניור הלך לבוררות ויקבל מהרד סוקס 11 מיליון דולר, בעוד אנדרו בנינטנדי עדיין לא סיכם על המשך דרכו במועדון. שחקן אחר שהולך לבוררות הוא ג'ורג' ספרינגר, כוכב יוסטון אסטרוס. ספרינגר מעוניין בסכום של 22.5 מיליון דולר, בעוד האסטרוס מוכנים לשלם 17.5 מיליון. קודי בלינג'ר מלוס אנג'לס דודג'רס יקבל 11.5 מיליון דולר. כריס בריאנט ימשיך בשיקגו קאבס בסכום של 18.5 מיליון דולר ופרנסיסקו לינדור בקליבלנד ב-17.5 מיליון.

  • עוד באותו נושא:
  • מוקי בטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully