וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סלטיק מעוניינת ביונתן כהן

יצטרף לאלחמיד וניר ביטון? בתקשורת הסקוטית טוענים שכוכב מכבי תל אביב נחשב למטרה עיקרית של האלופה ושסקאוט מטעמה עקב אחריו ב-3:4 של הצהובים על מכבי חיפה. תג המחיר: 2.5 מיליון לי"שט

עריכה: ניר חן

האם יונתן כהן עומד להיות השחקן הישראלי השלישי בסלטיק? ב"סאן" הסקוטי מדווחים ביממה האחרונה שכוכב מכבי תל אביב נמצא על הכוונת של האלופה והוא נחשב למטרת רכש עיקרית בחלון ההעברות הנוכחי. על פי הדיווח, כהן, שמחירו מוערך ב-2.5 מיליון ליש"ט, היה תחת מעקב של ניק האמונד, סקאוט של הקבוצה שנכח במשחק של הצהובים מול מכבי חיפה והיה עד לשער הניצחון הדרמטי של כהן ב-3:4.

ליונתן כהן יש חוזה אומנם במכבי תל אביב, אבל זו תתקשה להשאיר אותו אם תקבל עליו הצעה מפתה. על פי הדיווח ניל לנון המאמן רוצה לחזק את הכנפיים שלו אחרי שסקוט סינקלייר עזב לפרסטון ולואיס מורגן עומד להצטרף לאינטר מיאמי הקבוצה החדשה של דייויד בקהאם.

יונתן כהן כבש העונה שמונה שערי ליגה, אחרי שכבש שישה שערים בכל העונה שעברה והוא כבר עכשיו נחשב לכוכב הישראלי הכי גדול בליגה. אגב, כהן הוא לא השחקן היחיד בליגת העל שבו מעוניינת סלטיק וכידוע הסקוטים רוצים להחתים גם את איסמעילה סורו, הקשר המצוין של בני יהודה שיעשה ככל הנראה את המעבר בימים הקרובים.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. דני מרון
בדרך למעבר לאירופה? יונתן כהן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully