וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': עירוני אשדוד גברה 0:2 על אדומים אשדוד בדרבי, הכח נותרה ללא הפסד

הקבוצה של יובל נעים רשמה הפסד ראשון העונה דווקא ליריבה העירונית במשחק בו נותרה בעשרה שחקנים מהדקה ה-43. מוליכת מחוז דרום סגרה סיבוב עם 0:1 על נורדיה

אוהדי עירוני אשדוד. קובי אליהו
אשדוד נצבעה צהוב/קובי אליהו

עשרה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-15 בליגה א', כשבמוקד הדרבי של אשדוד בין הפועל אדומים לעירוני שהסתיים ב-0:2 יוקרתי לזכות הצהובים, שהנחילו ליריבתם העירונית את הפסדה הראשון העונה. המוליכה הכח עמידר רמת גן נותרה הבלתי מנוצחת היחידה לאחר שגברה 0:1 על בית"ר נורדיה מהמקום השישי, ואחריה ניצבת הפועל כפר שלם שניצחה במוצאי שבת 1:3 בחוץ את אור יהודה.. בצפון שלושת הראשונות איבדו נקודות כשהמוליכה הפועל איכסל סיימה ב-0:0 בטמרה, בעוד מ.ס. טירה השלישית אירחה את הפועל כאוכב מהמקום השני וסיימה איתה ב-1:1.

דרום

עירוני אשדוד - הפועל אדומים אשדוד 0:2

האורחת הגיעה למשחק כשהיא במקום הרביעי בטבלה ועדיין ללא הפסד העונה בליגה. עם זאת, עירוני הוכיחה כי המשפט "לדרבי חוקים משלו" הוא הרבה יותר מסתם קלישאה. הצהובים עלו ל-0:1 כבר בדקה הרביעית מרגלי אלירן שמש, שיכול גם היה להכריע את המשחק לקראת הסיום אך החמיץ ברשלנות, לשמחתו, בדקה ה-88 הגיע מבצע סלאלום נהדר של תומר בן חיים שקבע 0:2 ואת תוצאת המשחק. יובל נעים רושם הפסד ראשון כמאמן אדומים אשדוד, כשבנוסף ייאלץ להסתדר במחזור הבא ללא משה בן לולו, שהורחק בדקה ה-43 והשאיר את קבוצתו בעשרה השחקנים למשך יותר ממחצית.

הכח עמידר רמת גן - בית"ר נורדיה ירושלים 0:1

מוליכת הטבלה נותרה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה א', לאחר שהשיגה 0:1 קשה אך מתוק על קבוצת האוהדים מהמקום השישי. עמית מלכה הכריע את ההתמודדות בדקה ה-83 וסגר סיבוב קרוב למושלם של של הכח, שרשמה ניצחון עשירי מתוך 15 משחקים.

תווצאות נוספות:

מכבי הרצליה - מ.כ. חולון 0:0

מכבי קביליו יפו - מכבי יבנה 0:3
ליפו: גיל קין (17), נתנאל ארזואן (31), גל בר דיין (84)

שמשון כפר קאסם - הפועל אזור 0:1
לכפר קאסם: אבו סאבר (67)

עוד בוואלה! ספורט

ליגה א': הכח עמידר רמת גן חזרה לנצח, סטטוס קוו בצמרת בצפון

לכתבה המלאה
אחמד סבע שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
העלה את כפר קנא ליתרון שלא הספיק. אחמד סבע/קובי אליהו

צפון

מכבי טמרה - הפועל איכסל 0:0

המוליכה יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול השישית בטבלה, לא הצליחה לכבוש ושמטה שתי נקודות יקרות במאבקי הצמרת. לשמחתה, גם הפועל כאוכב הדולקת אחריה במקום השני סיימה את משחקה בתיקו, והסטטוס קוו בין השתיים נותר בעינו.

מ.ס. טירה - הפועל כאוכב 1:1

האורחת הוליכה בסיום המחצית הראשונה במפגש הצמרת, משער של ואיל חרבאוי בדקה ה-31, אך לא השכילה לשמור על ה-0:1 וספגה בדקה ה-69 כשעאמר מנסור דייק מהנקודה הלבנה. טירה יכולה להרגיש מאוכזבת אף היא כשפספסה הזדמנות להתקרב לשתי המוליכות.

תוצאות נוספות:

אסי גלבוע - הפועל הרצליה 3:0
להרצליה: עידו וייר (37), נתאי ביתן (71), מיכאל בן ברוך (81)

מ.ס. דבוריה - הפועל מגדל העמק 0:1
לדבוריה: אחמד חג'יר (35)

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל כפר כנא 1:1
לבאקה: דניאל עמר (40), לכפר כנא: אחמד סבע (15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully