וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההפסד המפתיע: נדאל וספרד ניצחו בקרב הזוגות - ועלו לחצי גמר ה-ATP

נדאל וקארנו באסטה גברו 7:6 (7), 5:7, 7:10 על וילייגר וגילי הבלגים ועלו לאחר 1:2 קשה במאזן הכללי. דג'וקוביץ' גבר על שפובאלוב והעלה את סרביה לחצי הגמר

רפאל נדאל טניסאי ספרדי עם פאבלו קארנו באסטה. GettyImages
זה הלך קשה. אבל ספרד בחצי הגמר. נדאל וקארנו באסטה חוגגים/GettyImages

נבחרת ספרד עלתה היום (שישי) לחצי גמר טורניר ה-ATP לאחר שרפאל נדאל ופאבלו קארנו באסטה גברו במשחק הזוגות על סנדר גילי ויוראן וילייגן 7:6 (7), 5:7, 7:10 הבלגים והכריעו את ההתמודדות עם 1:2 במאזן הכללי. מוקדם יותר נרשמה הפתעה, כשהמדורג מספר 1 בעולם רשם הפסד ראשון מאז 2011 במשחק יחידים כשהוא מייצג את מדינתו והפסיד לדייויד גופין. הבלגי גבר על נדאל 4:6, 6:7 (3) וקבע 1:1 מפתיע - אך זמני בלבד.

מוקדם יותר גבר נובאק דג'וקוביץ' על דניס שפובאלוב 6:4, 1:6, 6:7 (4) במסגרת המפגש בין נבחרות סרביה וקנדה, ובכך העלה את הסרבים לחצי הגמר. לקנדי היתה הזדמנות להכריע את המשחק במערכה השלישית כשהגיש במצב של 4:5 לזכותו, אך נולה הצליח לנצח את המשחקון ובשובר השוויון כבר העליונות שלו על שפובאלוב היתה ברורה. סרביה בחצי, שם תפגוש את רוסיה.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
ניצח לאחר שובר שוויון. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

ארבעה מפגשי רבע הגמר בטורניר אוקלנד נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) כשבמוקד גברה המדורגת ראשונה סרינה וויליאמס על הגרמניה לאורה זיגמונד 4:6, 3:6 ועלתה לחצי הגמר, שם תפגוש אמריקאית נוספת - אמנדה אניסימובה המדורגת שלישית שגברה בשלוש מערכות על ג'יני בושארד הקנדית 2:6, 6:3, 4:6.

בדומה למפגש בשמינית הגמר עם מקהייל, גם הפעם סרינה נאלצה להרים את הרמה לאחר שיריבתה הרגישה מעט נוח מידי. נקודת המפנה במערכה הראשונה הגיעה במשחקון העשירי כשסרינה שברה את הגשותיה של זיגמונד, כשבמערכה השנייה זיגמונד היתה זו ששברה את הגשותיה של האמריקאית, אך סרינה שברה בחזרה וניצחה את שלושת המשחקונים הבאים כדי להשיג את הכרטיס לחצי הגמר.

עוד בוואלה! ספורט

ציציפאס התפרע אחרי שהפסיד מערכה, פצע את אביו וספג אש מאמו

לכתבה המלאה
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
עלתה לחצי הגמר. סרינה וויליאמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully