וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "שמח מההופעה שלנו ואיך שהשחקנים נלחמו"

9.1.2020 / 23:12

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-89:95 מול אלבה ברלין: "שיחקנו טוב מאוד בהתקפה". בריאנט המצטיין: "הרגשתי טוב"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם טיילר דורסי. קובי אליהו
היה מרוצה ממשחק ההתקפה יותר מאשר ממשחק ההגנה. ספרופולוס/קובי אליהו

מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) את הסיבוב השני ביורוליג עם ניצחון ראשון אחרי שני הפסדי חוץ. הצהובים עשו את זה עם 89:95 בחוץ מול אלבה ברלין במחזור ה-18 כשאלייז'ה בריאנט בולט עם 19 נקודות, כולל 5 מ-6 לשלוש, ו-8 ריבאונדים.

בריאנט אמר אחרי המשחק: "השחקנים חיפשו אותי, מדי ערב זה יכול להיות מישהו אחר אצלנו. הצלחתי לקלוע את הזריקות הפנויות, זה הרגיש טוב. אלבה שיחקה חזק מאוד, הם הרגו אותנו במחצית הראשונה בריבאונדים, אבל הצלחנו לפתור את זה. בכל שבוע אפשר להשתפר, הערב השתפרנו במחצית השנייה ונמשיך ככה מול ברצלונה".

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס הוסיף: "שיחקנו טוב מאוד בהתקפה, קלענו 95 נקודות. בהגנה, למרות שניסינו את המקסימום שלנו, אלבה בבית היא קבוצה אחרת. אם היא נכנסת לקצב היא קולעת מאוד בקלות. בכל המשחק הובלנו, שלטנו בקצב, ברחנו פעמיים ליתרון דו-ספרתי, אבל הם חזרו בכל פעם ונלחמו. אני שמח מאוד מההופעה שלנו ומאיך שהשחקנים התעקשו להמשיכו להיות קשוחים ואגרסיביים כדי לנצח". על ההופעה של שני השחקנים שהצטרפו לאחרונה, ג'יילן ריינולדס וארון ג'קסון, אמר היווני: "ג'יילן וארון מתחילים להבין את הפילוסופיה שלנו. הם עדיין לא מוכנים ב-100 אחוז, אבל אין ספק שהם הרבה יותר טובים מהמשחק הראשון. ממשחק למשחק ואימון לאימון הם יכירו אותנו ואת השחקנים טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully