וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון דרמטי לאנאדולו אפס בברצלונה, צסק"א מוסקבה גברה על באיירן מינכן

הקטלאנים סיפקו ריצת 0:14 ברבע האחרון, עתמאן הורחק, ובכל זאת לארקין (26 נק') לקח אחריות והכריע. ג'יימס כיכב ב-77:84 של צסק"א, חימקי שוב הפסידה, אולימפיאקוס התאוששה

אימג'בנק GettyImages

המחזור ה-18 ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו עם חמישה משחקים, כשבמוקד השיגה אנאדולו אפס ניצחון דרמטי בברצלונה. עוד קודם לכן העמיקה צסק"א מוסקבה את המשבר של באיירן מינכן, אולימפיאקוס התאוששה מול ולנסיה וחימקי מוסקבה המשיכה להתרסק.

seperator

ברצלונה - אנאדולו אפס 86:82

משחק הצמרת הבטיח וגם קיים, ובסופו של דבר, ממש כמו בסדרת רבע גמר הפלייאוף אשתקד, היתה ידה של אפס על העליונה, כדי לחזור לפסגה. המחצית הראשונה הלכה צמוד: מלקולם דילייני צלף 5 שלשות בדרך ל-15 נקודות בצד אחד, שיין לארקין בלט עם 14 בשני ואף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה. צסק"א כבר חשבה שעשתה זאת, אבל ריצת 0:14 עם פתיחת הרבע המכריע בניצוחו של קייל קוריץ' סידרה לקטלאנים 66:72, 5:20 דקות לסיום. ארגין עתמאן הורחק בעבירה טכנית שנייה, אבל זה לא מנע משחקניו לחזור ולהשוות ל-79:79 בזכות שלשה של אלק פיטרס. כריס סינגלטון וניקולה מירוטיץ' החליפו שלשות משלהם, פאו ריבאס החטיא כדור גורלי, ומנגד סגר לארקין עניין מהקו.

לארקין סיים כהרגלו כקלע הבולט אצל המנצחת עם 26 נקודות (9 מ-9 מהקו), סינגלטון הוסיף 17. מנגד קלע ברנדון דייויס 20 לבארסה, דילייני נותר על אותן 15 נקודות ומירוטיץ' סיים עם 14 באחוזים רעים (1 מ-8 ל-2, 3 מ-8 ל-3).

באיירן מינכן - צסק"א מוסקבה 84:77

קבוצת הפאר הרוסית חזרה למסלול הניצחונות לאחר ההפסד מורט העצבים לפנאתינייקוס, ושמרה על מאזנה המושלם מול הבווארים. האורחת פתחו מצוין, כשדרון היליארד (13) ומייק ג'יימס (15) קלעו במשותף יותר נקודות מכל באיירן במחצית הראשונה שהסתיימה לה ב-25:41. הבווארים התעוררו, שבע דקות לסיום צימק פטרי קופונן ל-63:61, אולם ג'יימס דאג לקטוע את ניסיון הקאמבק. כוכב צסק"א סיים עם 27 נקודות ו-7 אסיסטים, היליארד הוסיף 20 - כמו שהיו לגרג מונרו בצד השני. באיירן המאכזבת סופרת רביעי ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ולנסיה - אולימפיאקוס 93:91

לאחר שהפסידו חמישה מששת משחקיהם האחרונים, הצליחו האדומים מפיראוס להתאושש - גם ללא ניקולה מיליוטינוב הפצוע. יורגוס פרינטזיס הצטיין עם 18 נקודות, סאשה וזניקוב הוסיף 17 וקוסטס פפאניקולאו תרם 16. 23 של פרננדו סן אמטריו הוותיק בצד השני לא הספיקו מנגד.

חימקי מוסקבה - זניט 83:81

חימקי ממשיכה לאכזב, עם הפסד שלישי ברציפות - הפעם בדרבי הרוסי, ועוד מול נועלת הטבלה ערב המחזור. המחצית הראשונה הלכה צמוד, אלא שרבע שלישי של 11:25 הטיס את זניט קדימה, ואל תתנו לתוצאה הסופית לבלבל אתכם - בשום שלב המארחת לא הצליחה להתקרב מרחק פוזשן אחד. וויל תומאס בלט עם 20 נקודות (8 מ-9 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, אוסטין הולינס הוסיף 15. מנגד, אלכסיי שבד חזר מפציעה וצלף 30 שלא הספיקו. לכוכב היו גם שבעה איבודים.

וילבראן - הכוכב האדום בלגרד 83:80

שתיים מהפתעות העונה סיפקו קרב הפכפך ואיכותי שהוכרע, לבסוף, בשלשה אדירה של קווין פאנטר 1.9 שניות לבאזר. ניסיון ההתאבדות של צ'ארלס קאהודי בצד השני הלך החוצה. ולדימיר שטימאץ הוביל עם 21 נקודות, פאנטר הוסיף 18. אדריאן פיין קלע 17 למפסידה.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
היה מצוין וזה לא הספיק. שבד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully