וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן הנחילה למכבי פתח תקוה הפסד שני ברציפות

האורדונים הפכו פיגור של 1:0 עם שלישייה תוך ארבע דקות והשיגו 1:3 גדול, שער מרהיב לאבוחצירה. 2:3 לאום אל פאחם על הפועל פתח תקוה בבכורה של נועם שוהם, ניר ברקוביץ' הפסיד עם אחי נצרת 2:1 להפועל נוף הגליל, ניצחון שני ברציפות לסכנין

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-19 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים, כשבמוקד הפתעה גדולה בדמות הפסד שני ברציפות של המוליכה מכבי פתח תקוה - הפעם 3:1 להפועל רמת גן המלהיבה. בני סכנין השיגה ניצחון שני ברציפות - 0:3 על מ.ס. כפר קאסם, ניר ברקוביץ' הפסיד בבכורה שלו באחי נצרת 2:1 להפועל נוף הגליל, נועם שוהם לעומת זאת רשם בכורה מושלמת באום אל פאחם - 2:3 על הפועל פתח תקוה. ערן לוי עדיין לא שותף במדי הפועל עפולה, שנכנעה 2:1 ברמת השרון.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים עם ג'וד נוורו. לילך וייס רוזנברג
התוצאה הגדולה של המחזור. הפועל רמת גן חוגגת/לילך וייס רוזנברג

מכבי פתח תקוה - הפועל רמת גן 3:1

הפתעת המחזור בלי שום ספק. לאחר שנחלה הפסד בכורה העונה לבני סכנין בשבוע שעבר, הקבוצה של גיא לוזון לפתע סופרת הפסד שני רצוף - ולא סתם הפסד. גיא חדידה עוד העלה אותה ל-0:1 בדקה התשיעית מהנקודה הלבנה, אלא שאז הגיע בליץ מדהים של האורחת. זה התחיל עם ירדן אבוחצירה (73), שהשלים צמד מרהיב עם עקב יפהפה שהשלים מהפך בזק (76). אבל זה לא הכל: דקה חלפה, ופאדי זידאן שם את הדובדבן על הקצפת. בסך הכל שלושה שערים תוך ארבע דקות, כדי לסדר לקבוצה של בני בן זקן ניצחון רביעי רצוף, והיא כבר יכולה לראות עצמה כמועמדת לגיטימית להילחם על הכרטיס לליגת העל.

עוד בוואלה!

ליגה לאומית: ניר ברקוביץ' מונה למאמנה של מכבי אחי נצרת

לכתבה המלאה
תאי בריבו שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
לזה הוא לא ציפה. בריבו/ברני ארדוב

הפועל אום אל פאחם - הפועל פתח תקוה 2:3

אחרי שהחליף במפתיע את ניר ברקוביץ', נועם שוהם לא יכול היה לחלום על בכורה חלומית יותר. אום אל פאחם קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ועשתה זאת בסטייל, בזכות שערים של אליאור משעלי (37), שער עצמי בן לוי (43) וטיל של יונס ג'בארין (72). המלאבסים, מצידם, ממשיכים לאכזב, ולא יתנחמו גם בשערים המצמקים של אמאדו סוקונה (82, 94).

הפועל נוף הגליל - מכבי אחי נצרת 1:2

ניר ברקוביץ' קיווה להוליך את קבוצתו החדשה לניצחון חוץ ראשון העונה, אבל נכנע בבכורה שלו. עלאא בכר עוד העלה אותו ליתרון (19), אלא שעודד צ'קול (51) ים כהן (60, בפנדל) הפכו ודאגו שהמארחת תמשיך בכושרה המצוין.

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
קיווה לבכורה טובה יותר. ברקוביץ'/לילך וייס רוזנברג

מ.ס. כפר קאסם - בני סכנין 3:0

ספק אם גם אלדד שביט האמין שהבכורה המחודשת שלו כמאמן סכנין תהיה כל כך מוצלחת. לאחר שהנחיל למכבי פתח תקוה הפסד בכורה בשבוע שעבר, חגג המאמן ניצחון גם בדרבי המגזר בזכות פנדלים של סארי פלאח (56) ופיראס מוגרבי (87) ושער שדה של אוסאמה חלאילה (75). הקבוצה של תומר קשטן ממשיכה לשקוע, עם נקודה אחת בארבעת המחזורים האחרונים.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 1:2

עדיין ללא ערן לוי שלא עבר בבקרה, נעצר לו רצף תוצאות התיקו של עפולה על שלושה, בעוד המארחת רושמת ניצחון שני רצוף לאחר תקופה קשה. רוי רונן (22) ואביאל חמו (60) דאגו להשיג אותו, שער עצמי של יוגב לרמן (40) לא קלקל בצד השני. ערן עזרן הורחק (52), ובלעדיו לא הצליחו האורחים למצוא את השוויון המיוחל.

שחקני בני סכנין חוגגים עם אלי אלבז. אדריאן הרבשטיין
סכנין על הסוס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully