וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה לאמן ולחזור לברצלונה בעתיד: המטרות של אנדרס אינייסטה

הקשר הנפלא התעקש כי הוא עדיין לא פורש, החמיא לניימאר ("יהיה תוספת נהדרת לבארסה") והתמוגג ממסי: "ממשיך להתעלות על עצמו"

AP

בווידאו: ה-1:3 של ריאל מדריד על ולנסיה

בקיץ 2018 עשה אנדרס אינייסטה סוף לקריירה מופלאה בברצלונה, כשבחר לעזוב אחרי 22 שנה לטובת ויסל קובה, מהליגה היפנית. כעת, בדמדומי קריירת המשחק שלו, הקשר הקסום כבר חושב על קאמבק - אבל לאו דווקא כשחקן.

"אני רוצה לחזור לברצלונה בשלב כלשהו של חיי, כי זה הבית", אמר בראיון ל"מארקה". "כרגע אני עדיין מרגיש כמו כדורגלן, נותרו לי עוד שנתיים בחוזה ואחריהן אני לא יודע אם יהיה לי כוח להמשיך. לאחר מכן ארצה להיות מאמן, זה משהו שמאוד מסקרן אותי".

אינייסטה אף נשאל על האפשרות ששחקן נוסף יחזור לברצלונה - ניימאר - והשיב: "הוא אחד החלוצים הטובים בעולם ויהיה תוספת נהדרת לבארסה, בלי קשר לאם הוא נחוץ או לא". על ריקי פוץ', שהוזכר כיורשו, אמר: "אני אוהב שיש שחקני בית. ריקי צריך לנצל כל משחק בברצלונה ב' ואת ההזדמנויות שיקבל בקבוצה הבכירה, הוא צריך להתבגר וללמוד מכל מי שנמצא סביבו".

אנדרס אינייסטה ברצלונה. רויטרס
בקאמפ נואו, כמובן, ישמחו לקבל אותו בחזרה בכל שלב. אינייסטה/רויטרס

על ליאונל מסי הודה הקשר הנהדר כי כבר נגמרו לו המילים. כשנדרש בכל זאת למצוא כמה, אמר: "הוא ממשיך להתעלות על עצמו ולשבור שיאים גדולים מאי פעם. המצב בו הוא נמצא מהווה חדשות נהדרות עבור ברצלונה".

ומה לגבי ברצלונה הנוכחית וסיכוייה לזכות באליפות על חשבון ריאל מדריד? "אני עדיין חושב שברצלונה חזקה מאוד, ולא נחותה מריאל. מדריד אמנם לא פתחה את העונה כל כך טוב, אבל כעת הם כבר טובים יותר. הרף עבור בארסה תמיד גבוה, היא תמיד פייבוריטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully