וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד מתקרב? "הרגע האינטימי" של קרי ויאניס הצית מחדש את השמועות

קרי העניק ליאניס גופיה חתומה והקדשה ארוכה, והגביר את הספקולציות על שילוב חלומי בסן פרנסיסקו. וגם: השערורייה הגזענית של ביליין בקליבלנד

עריכת וידאו: ניר חן

האם תקדים קווין דוראנט יחזור על עצמו? בארצות הברית עוסקים היום (חמישי) באפשרות שגולדן סטייט שוב שוב תנחית סופרסטאר, ותצרף לשורותיה את יאניס אנטטוקומפו. הגריק פריק התארח הלילה אצל הווריירס באולם הביתי החדיש, הצטיין עם 30 נקודות ו-13 ריבאונדים והוביל את מילווקי לניצחון 98:107, אולם בארצות הברית התמקדו בעיקר ברגע האינטימי שחלקו בסיום המשחק יאניס וסטף קרי המושבת.

יאניס ניגש באופן אישי לקרי איתו הוא מיודד בשנים האחרונות, וכוכב גולדן סטייט העניק לו במתנה גופייה חתומה של גולדן סטייט עם הספרה 30 - רמז עבה למדי - והוסיף "הקדשה ארוכה" על פי העיתונאים שהיו במקום. מצלמות הטלוויזיה תיעדו את המפגש בין השניים, במהלכו קרי נראה אומר: "קדימה בן אדם, בוא נעשה את זה!".

אנטטוקומפו יהפוך לשחקן חופשי בקיץ 2021, ולמרות שהצהיר לא אחת על נכונותו להישאר במילווקי ולהוביל אותה לאליפות, בארצות הברית משוכנעים שהוא פוזל גם החוצה ובוחן בזהירות אפשרויות נוספות. אחת מהן היא גולדן סטייט, שבעונה שעברה אמורה לחזור להיות רלוונטית עם סטף קרי, קליי תומפסון ואולי בחירה גבוהה בדראפט.

יאניס סירב להתייחס ברצינות לשמועות בסיום המשחק, אולם מאמנו מייק בודנהולזר התייחס בביטול לספקולציות שהמצב הנוכחי משפיע על כוכבו או על מי משחקניו. "אולי מתרחשים כל מיני דברים מתחת לאף שלי, אבל לדעתי יאניס נמצא במקום נהדר, עם חבורה נהדרת של אנשים שהוא אוהב ונהנה איתם. אני מאמינים שזה יימשך הרבה מאוד זמן", אמר.

השמועות על מעבר של יאניס לגולדן סטייט החלו כבר בקיץ, כשכתבת ESPN רמונה שלבורן ציינה שהווריירס הם "איום ממשי" על הבאקס במאבק על השארתו של אנטטוקומפו. ב-24 השעות האחרונות הן התגברו, כשברשת NBC טענו שהווריירס "חולמים" ואף "מחזרים בפועל" אחרי יאניס, וב"סן פרנסיסקו כרוניקל" ציינו שהווריירס ישקיעו מאמצים גדולים כדי להחתימו בקיץ 2021, לא חשוב אם כשחקן חופשי או באמצעות עסקה אם הווריירס.

יאניס אנטטוקומפו עם סטפן קרי. GettyImages
זה הולך לקרות? יאניס וקרי/GettyImages

השערורייה הגזענית בקליבלנד: ג'ון ביליין ישלם במשרתו?

מאמן קליבלנד קאבלירס ג'ון ביליין עומד במרכזה של שערורייה חדשה שמסעירה את ה-NBA, בעקבות אמירה עם גוון גזעני כלפי שחקניו. על פי ESPN, במהלך אחת אסיפות הווידאו השבוע כינה המאמן הוותיק את שחקני הקאבס Thugs ("פרחחים", בתרגום חופשי), ביטוי שבארצות הברית משתמע כגזעני כלפי שחורים.

כתב ESPN אדריאן ווג'נראוסקי דיווח ש"השחקנים הגיבו בהלם" לאמירה השנויה במחלוקת, ובחדר השתררה דממה מוחלטת. זמן קצר לאחר מכן הדבר דלף לתקשורת האמריקאית, וביליין נאלץ להתנצל.

עוד בוואלה!

סל ניצחון ליוקיץ' מול דונצ'יץ', 41 נקודות וטריפל דאבל להארדן

לכתבה המלאה
מאמן קליבלנד קאבלירס ג'ון ביליין עם קולין סקסטון. AP
פרשת השלופים, גרסת ה-NBA. ביליין עם קולין סקסטון/AP

הבעיה היא שההסבר שלו היה מביך לא פחות מהתקרית עצמה. בשיחה עם ESPN, טען ביליין שלא התכוון למילה Thugs כי אם למילה Slugs, לה משמעות הרבה יותר מעודנת ("עצלנים", בתרגום חופשי).

"לא שמתי לב שהשתמשתי במילה Thugs, אבל הצוות שלי הסב את תשומת ליבי לכך מיד אחרי האסיפה, אז כנראה שאמרתי את זה", תירץ המאמן בן ה-66, שהגיע בקיץ לראשונה לקבוצת NBA אחרי קריירה מפוארת כמאמן מכללות, אבל סובל מחבלי לידה וקשיי התאקלמות בפתיחת העונה. "התכוונתי לומר שאנחנו כבר משחקים יותר מהר, שאנחנו כבר לא זזים לאט מדי על המגרש כמו שזזנו עד לא מזמן. אמרתי להם, 'אנחנו כבר לא משחקים כמו 'עצלנים'. זו היתה אמורה להיות מחמאה".

ביליין סיפר שיצר קשר אישי חלק ניכר משחקניו כדי להבהיר מה היו כוונותיו, אולם לא בטוח שהסערה תישכך במהירות. על פי "האתלטיק", ג'נרל מנג'ר קליבלנד קובי אלטמן אוסף מידע על התקרית, ובמקרה קיצון עשוי אף לשקול את המשך דרכו של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully