וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: פריס סן ז'רמן טיילה לחצי הגמר עם 1:6 מול סנט אטיין

איקרדי כבש שלושער (2, 49 ו-57), ניימאר (39), אמבפה (67) ושער עצמי נדיר של מולן (44) סידר לפריסאים ניצחון קל מול 10 שחקנים

צילום: רויטרס

רבע גמר גביע הליגה הצרפתית נמשך היום (רביעי) עם שלושה משחקים. ליון הצליחה לעלות לשלב הבא עם 1:3 ביתי מול ברסט. פריס סן ז'רמן התעללה בסנט אטיין עם 1:6 וליל עשתה את שלה עם 0:2 ביתי נגד אמיין.

מאורו איקרדי פריס סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
איקרדי חוגג עם אמבפה/רויטרס

פריס סן ז'רמן - סנט אטיין 1:6

תומאס טוכל עלה עם הרכב חזק מאוד והקהל הפריסאי קיבל תמורה מלאה עבור הכסף ששילם כדי לצפות במשחק עם שישייה קלילה. הקבוצה של תומאס טוכל עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה. תומא מונייר הכניס כדור עומק למאורו איקרדי, שבעט מצד ימין ומזווית קשה פנימה את ה-0:1. ווסלי פופאנה הותיר את האורחת בעשרה שחקנים בדקה ה-31 אחרי שביצע עבירה על אנחל די מריה מאחור וספג צהוב שני. די מריה עצמו בישל לניימאר את השני עם מסירת עומק, הברזילאי הקפיץ מעל השוער וזה 0:2 בדקה ה-39.

בדקה ה-41 היינו עדים לאחר השערים הכי ביזאריים שנכבשו בזמן האחרון. די מריה העביר מסירת רוחב משמאל, טימותי קולודזיצאק ניסה להרחיק אבל בעט על לואיק פרן, משם זה הלך אל הקורה, חזר ופגע בשוער ג'סי מולן ומשם הלך פנימה, 0:3. איקרדי השלים צמד מול שער חשוף בדקה ה-49 אחרי שאנחל די מריה חילץ ומסר לקיליאן אמבפה, שעבר את השוער ופרגן יפה לארגנטינאי את ה-0:4. איקרדי השלים שלושער בדקה ה-57 וזה היה קל מדי. האלופה יצאה למתפרצת, ניימאר שלח לאמבפה ששוב פרגן יפה לארגנטינאי, שבעט מול שער ריק פנימה את ה-0:5. בדקה ה-67 הגיע השישי כשהפעם איקרדי פרגן לאמבפה, שבעט מול שער ריק פנימה את ה-0:6. יוהאן קבאיי הצליח לצמק בדקה ה-71. הוא החמיץ פנדל, אבל הגיע ראשון אל הריבאונד ונגח פנימה את ה-1:6.

עוד בוואלה!

גביע צרפתי: קבאני כבש צמד ב-0:6 של פריס סן ז'רמן על קבוצת חובבים

לכתבה המלאה
ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ניצחון קליל. ניימאר/רויטרס

ליון - ברסט 1:3

לעיני יציעים כמעט ריקים לחלוטין, הקבוצה של רודי גרסיה הצליחה להשיג את הכרטיס לשלב ארבע הגדולות. ליון עלתה ליתרון בדקה ה-19 אחרי שחוסם עוואר הכניס מסירת עומק יפה למוסא דמבלה, שבעט ממצב נוח פנימה את ה-0:1. עוואר כבש בעצמו את השני בדקה ה-55 עם בעיטה יפה בנגיעה מתוך הרחבה אחרי מסירת רוחב של קני טטה וזה 0:2. ברסט לא הרימה ידיים והצליחה לצמק ל-2:1 בדקה ה-86 עם סיומת חדה ויפה של סמואל גרנדסר אחרי מסירת עומק של קווין מאי. ז'אן לוקאס הברזילאי קבע את תוצאת המשחק עם שער יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-91 אחרי מסירה של מקנס סאקרה וזה 1:3.

חוסם עוואר שחקן ליון. רויטרס
עוואר ודמבלה חוגגים עלייה לחצי הגמר/רויטרס

ליל - אמיין 0:2

המארחת עלתה לחצי הגמר בלי יותר מדי בעיות. בונגאני זונגו הותיר את אמיין בעשרה שחקנים בדקה ה-38 עם עבירה מיותרת לחלוטין שזיכתה אותו בצהוב שני ואדום. המארחת עלתה ליתרון עם שער נהדר של לואיז אראוחו בדקה ה-50. הברזילאי קיבל מדומאגוי ברדאריץ' ושחרר טיל מצד ימין של הרחבה אל החיבורים הרחוקים וקבע 0:1. השני הגיע בדקה ה-58 אחרי שבובקארי סומארה הכניס מסירת עומק לוויקטור אוסימן, שהשתחרר בקלות מהשומר שלו ובעט פנימה את ה-0:2.

ויקטור אוסימן שחקן ליל. AP
עוד שער לאוסף. אוסימן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully