וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אלישע לוי סיכם לעונה וחצי

8.1.2020 / 19:30

מאמן נבחרת ישראל לשעבר יחליף בתפקיד את יוסי אבוקסיס, שעבר להפועל באר שבע, וינסה להוציא את הזהובים מהמשבר בו הם נמצאים אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים

צילומי גולשים

שעות ספורות בלבד אחרי שיוסי אבוקסיס עזב רשמית וחתם בהפועל באר שבע, הודיעה הערב (רביעי) בני יהודה על מינוי מחליפו. אלישע לוי סיכם אצל הזהובים לעונה וחצי וינסה להוציא את הקבוצה מהמשבר אליו נקלעה אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים בליגת העל.

לוי בן ה-62, שאימן בעונה שעברה את מכבי פתח תקוה, מגיע למועדון שנמצא במצב קשה כשהאוהדים מוחים נגד הבעלים ברק אברמוב ומקללים חלק מהשחקנים. בהפסד 2:1 לסקציה נס ציונה בשני אוהדי בני יהודה קראו בוז לעבר דן מורי בכל נגיעה שלו בכדור ואף קיללו שחקנים אחרים וגם את המאמן הקודם יוסי אבוקסיס. בני יהודה נמצאת במקום השביעי בטבלה עם 21 נקודות, רק אחת פחות ממכבי נתניה שבמקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון, אבל גם שבע נקודות מעל הקו האדום שנראה כמתחיל לסגור על הזהובים לאחרונה. כבר ביום ראשון מחכה ללוי ולבני יהודה דרבי מול הפועל תל אביב.

אלישע לוי החל את קריירת האימון שלו בהפועל בית שאן, אבל את הפריצה עשה בבני סכנין, אותה הוא הוליך למקום הרביעי בעונת 2007/8. העונה הזו סידרה לו חוזה במכבי חיפה שהחליטה להמר עליו ובעונתו הראשונה בירוק הוא גם זכה עמה באליפות. במאי 2012 מונה אלישע לוי למאמן הפועל באר שבע. הוא הוביל אותה למקום השני, אך היה חתום גם על ה-6:2 המשפיל מול מכבי תל אביב בגמר הגביע. בקיץ 2018 מונה אלישע לוי למאמן נבחרת ישראל, אך חווה כישלון צורם. הוא אימן חצי עונה במכבי פתח תקוה, אבל פוטר ממנה בינואר 2019 וכעת, אחרי שנה ללא קבוצה, מוצא המאמן קבוצה חדשה עם אתגר חדש.

אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
חוזר לליגת העל. אלישע לוי/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully