וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסון סירב להעלות להצבעה את ביטול הרדיוסים, ועדה ייעודית הוקמה

8.1.2020 / 16:19

יו"ר ההתאחדות לא הסכים לבקשת נציג מכבי תל אביב בישיבת ההנהלה. צוות היגוי יוקם כדי לבחון את ביטול עונש הרדיוס בעתיד

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (רביעי) פה אחד הקמת צוות היגוי שיבחן קיומן של חלופות לעונש הרדיוס במהלך כ-30 יום ועד לישיבת ההנהלה הקרובה, אז תתכנס שוב ההנהלה לדון בנושא. חברי צוות ההיגוי יהיו יו"ר ועדת תקנון, עו"ד משה אביבי, יו"ר ההתאחדות אורן חסון, חברי ההנהלה שינו זוארץ ושמעון מימון ונציג מהאגף המשפטי של ההתאחדות.

המהלך הגיע לאחר ישיבת הנהלה בהתאחדות לכדורגל ובה עתלה לסדר היום ההצעה של חלק מחברי ההנהלה וביניהם נציגי מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומכבי נתניה. המציעים היו משוכנעים כי יצליחו לבטל את עונש הרדיוס ואולי אף להציל את משחק הרדיוס של מכבי תל אביב ביום שני מול בית"ר ירושלים, אולם לא כך היה. במהלך הישיבה, סירב יו"ר ההתאחדות חסון להעלות להצבעה את הבקשה של נציג מכבי תל אביב עו"ד מורן מאירי לביטול עונשי הרדיוס, ועל כן החלטות, אם וכאשר יהיו כאלה, יתקבלו רק אחרי התכנסות צוות ההיגוי החדש.

כזכור, בראיון כאן בשבוע שעבר, אמר נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל השופט בדימוס אמנון סטרשנוב שאם יבוטל עונש הרדיוס, הקבוצות עלולות למצוא את עצמן נענשות בעונשים כבדים יותר כמו משחקים ללא קהל והורדת נקודות ליגה.

אצטדיון טדי ריק, בית"ר ירושלים בני יהודה. ברני ארדוב
העונש יבוטל? טדי ריק מקהל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully