וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנרדו סילבה: "זה פיצוי עבור האוהדים שלנו". סולשיאר נזכר בפ.ס.ז'

שחקני מנצ'סטר סיטי חגגו את ה-1:3 בדרבי, שהיה נקמה על הפסד הליגה. גווארדיולה: "זו מנצ'סטר יונייטד, זה לא גמור". סולשיאר: "הוכחנו בצרפת שאנחנו יכולים לחזור מהפסד ביתי"

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בטקס גלוב סוקר

מנצ'סטר סיטי סגרה אמש (שלישי) חשבון עם מנצ'סטר יונייטד על הפסד הליגה בחודש שעבר, כשניצחה אותה 1:3 במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה, באולד טראפורד. זו הייתה הפעם השלישית ברציפות שהסיטיזנס מנצחים באולד טראפורד, והפעם הראשונה שהשדים האדומים סופגים שלושה שערים במחצית הראשונה במשחק בית מאז מאי 1997.

קייל ווקר שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"השגנו את מה שרצינו". קייל ווקר/רויטרס

המאמן המנצח פפ גווארדיולה ביקש לא להספיד את היריבה: "התוצאה טובה, אבל זה ממש לא נגמר כי מדובר במנצ'סטר יונייטד. השער של ברנרדו באמת היה יוצא מן הכלל, שיחקנו טוב מאוד. במחצית השנייה הם שינו סגנון ואנחנו התמקדנו בהחזקת הכדור. שיחקנו מול יונייטד, למה ציפיתם, שננצח 0:7? בסך הכול זה הייתה הופעה מדהימה שלנו באולד טראפורד".

ברנרדו סילבה, כובש השער הראשון של מנצ'סטר סיטי שגם בישל את השני לריאד מחרז, התייחס בסיום ליצר הנקמה שפעל כאן: "ברור שהיינו מאוכזבים, הפסדנו להם בבית וזה לא רגיל מבחינתנו. זה הפיצוי עבור האוהדים שלנו. יכולנו להוביל 0:4 או 0:5 במחצית. סך הכול זו הייתה הופעה טובה ואנחנו שמחים מאוד על הניצחון".

קייל ווקר, שבישל לברנרדו בדקה ה-17: "ראיתי שטח פנוי, ואם אני רואה אז אני תוקף. המחצית הראשונה שלנו הייתה נהדרת ובשנייה הם שינו את השיטה. השגנו את התוצאה שרצינו וההכרעה עוברת לאתיחאד. ידענו שהם יעלו אחרת למחצית השנייה, אבל הכול היה על שליטה במשחק ועל הרצון לשמור על הרגליים להמשך".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר סיטי התקרבה לגמר גביע הליגה אחרי 1:3 על מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד עם פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא אומר נואש. אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

בצד השני, אולה גונאר סולשיאר נזכר במהפך מול פריס סן ז'רמן בשנה שעברה: "כבר הוכחנו בעבר שאנחנו יכולים לבצע מהפך במשחק הגומלין אחרי שהפסדנו בבית. פ.ס.ז' זו הדוגמה האחרונה לכך. נמניה מאטיץ' הוסיף לנו ניסיון ונוכחות במרכז השדה, אחרי שבמחצית הראשונה שיחקנו יותר מדי אחורה. התקשינו מאוד במחצית הראשונה, מהשער הראשון ובעיקר אחרי השני. לא ידענו להתמודד עם המערך שלהם, למרות שהכרנו אותו. ראיתי אותם משחקים כך מול צ'לסי בעונה שעברה והם ניצחו 0:6. לפחות הגבנו טוב במחצית השנייה".

שחקן העבר דארן פלטשר החמיא גם הוא למאטיץ', שנכנס לאחר ההפסקה ושינה את המומנטום: "הוא היה פנטסטי. הוא עזר לשחקנים הצעירים ואפשר ליונייטד להשיג דריסת רגל במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully