וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס "דחה" את החוזה של הלייקרס, בלייק גריפין עבר ניתוח בברכו

כוכב הלייקרס יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב כדי לקבל חוזה משופר, כך הודיע סוכנו ריץ' פול להנהלה. וגם: דטרויט מוותרת על העונה?

עריכת וידאו: ניר חן

דטרויט פיסטונס הודיעה היום (שלישי) כי כוכב הקבוצה בלייק גריפין בחר לעבור ניתוח בברכו השמאלית. גריפין, בעל שש הופעות באולסטאר, ייעדר תקופה ארוכה מאחר שיזדקק לשיקום, אבל מהקבוצה רק נמסר שבינתיים אין לוח זמנים מדויק למועד חזרתו. יש לציין כי השוע פורסם בארה"ב שגריפין פגש מומחה שבחן בפניו את האפשרויות שלו לטיפול בברך, כשאחת מהן היא ניתוח שגומר את העונה.

בלייק  גריפין דטרויט ג'יימס הארדן יוסטון. AP
גמרו את העונה? גריפין והפיסטונס/AP

גריפין סבל העונה מפציעה שבגללה החמיץ 19 משחקים והגבילה אותו מאוד, וגרמה לו להעמיד ממוצעים חלשים של 15.5 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-35.1 אחוז מהשדה ו-24.3 אחוז מהשלוש. בעונה שעברה הפיסטונס הגיעו לפלייאוף (והפסידו בסיבוב הראשון למילווקי), אבל על העונה הנוכחית נראה שדטרויט מוותרת.

לפני מספר ימים דווח שדטרויט מחפשת טריידים ועזקאות על אנדרה דראמונד, הסנטר המצטיין שלה, דבר שמבהיר היטב את הכוונות שלה לוותר על העונה הנוכחית.

* עוד בדטרויט: גארד הקבוצה דריק רוז הוותיק עשוי לחזור לעיר הולדתו שיקגו ולהשתתף בסוף שבוע האולסטאר בתחרות המיומנויות.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס מול שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ'. רויטרס
עונה אדירה. דייויס/רויטרס

* דרמה בלייקרס? הקבוצה מלוס אנג'לס הציעה לכוכבה אנתוני דייויס חוזה מקסימום של 146 מיליון דולר ל-4 עונות, אבל סוכנו של השחקן ריץ' פול הודיע הערב לקבוצה שהוא מוותר על ההצעה והפורוורד יהפוך הקיץ לשחקן חופשי. על פי מקורב לשחקן, ההחלטה התקבלה בגלל שיקולי תקרת שכר ובגלל רצונו של דייויס להתמקד רק בעונה הנוכחית. לדייויס יש אופציה לחוזה של 28.7 מיליון דולר לעונת 2020/2021 אבל הוא צפוי לוותר עליו כדי להיכנס לשוק כשחקן חופשי.

על פי הדיווח ב"יהאו", "אף אחד בליגה לא מעריך שדייויס יעזוב את הלייקרס אחרי עונה אחת בלבד". הוא דחה את ההצעה, מאחר שהחוזה הנוכחי שלו מגביל אותו, ואם בקיץ הבא הוא יהיה שחקן חופשי הוא יוכל לחתום על חוזה חדש לחמש שנים במהלכן יקבל 202 מיליון דולר. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 27.7 נקודות, 9.5 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ו-2.6 חסימות במדי הלייקרס, שעומדים על מאזן 7:29.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully