וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם גלאגר מסתלבט על מנצ'סטר יונייטד: "צריכים שרוי קין פאקינג יבעט שם בכולם"

גלאגר, סולן להקת אואזיס ואוהד שרוף של מנצ'סטר סיטי, לא אוהב את מנצ'סטר יונייטד ולא מתבייש להגיד את זה: "הפאקרס האלה הרסו לי את החיים"

עריכת וידאו: ניר חן

ליאם גלאגר, סולן אואזיס ואוהד שרוף של מנצ'סטר סיטי, לא אוהב את מנצ'סטר יונייטד ולא מתבייש להגיד את זה. גלאגר צולם ל"Copa90" והציע ליונייטד להביא את רוי קין, ובאותה הזדמנות גם לגלג על מצבו הנוכחי של המועדון.

"אתה רואה את יונייטד, ואתה יודע מה? לא עשינו כלום שמתקרב למה שיונייטד עשתה תחת פרגוסון. אבל אתה מסתכל על יונייטד עכשיו, והם פשוט מעופפים, אתה יודע למה אני מתכוון? אני לא רואה את זה עובד להם עכשיו במשך הרבה מאוד זמן.

"'לך תביא את אולה בנאדם, הוא יעשה את העבודה' (צוחק), הבא בתור שהם יביאו יהיה ריו, זה אמור להיות מצחיק... הם צריכים להביא את רוי קין לשם, בשביל שפאקינג יבעט שם בכולם, וליצור שם קצת כאוס... לקנות את הפאקינג מגווייר הזה ב-80 מיליון ליש"ט זה מגוחך, לא?

"אני תמיד מסתכל על יונייטד בנאדם, אני לא יכול להתחרפן מליברפול, אתה מבין? זאת יונייטד... אני מסתכל על התוצאה של יונייטד לפני שאני מסתכל על של סיטי.... תגידו לי אחר כך מה עשתה סיטי, כמה גולים היא כבשה, אתה מבין? אבל כל עוד יונייטד נדפקת, אני איש מאושר.

"ואני יודע שזה לא בסדר, ושזה מרירות וכל זה, ושזה מטופש וכל זה, ושאני צריך להתבגר וכל זה, אבל הם גרמו לי לעבור, הם הפכו אותי ללונדונר, אתם מבינים? הם הרסו לי את החיים בשנות ה-90. הייתי צריך לעבור לפה ולהתמודד עם זה, אז כן, הפאקרס האלה הרסו לי את החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully