וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: פלאניניץ' וריצ'רד מגיעים עם קלוז' לנס ציונה

7.1.2020 / 18:58

הנציגה הישראלית תארח את מוליכת הטבלה הרומנית שמציגה את שחקניה לשעבר של מכבי תל אביב וראשון לציון ונחשבת לאחת החזקות במפעל

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

העונה האירופית של עירוני נס ציונה תחזור מחר (רביעי, 20:00, 5PLUS) לשגרתה כשהכתומים יארחו את יו בנקה טרנסילבניה קלוז' נאפוקה במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים השני. כל הקבוצות בבית ניצחו עד כה את משחקי הבית שלהם, כך שהכתומים יודעים שמדובר במשחק חשוב מאוד, מול אחת הקבוצות החזקות והיקרות במפעל.

נס ציונה מגיעה למשחק אחרי ההפסד למכבי תל אביב ביום ראשון, הפסד בו נתקעה הקבוצה על יום קליעה לא טוב מחוץ לקשת השלוש של שחקניה המובילים גולן גוט ודקוואן קוק, ובכל זאת הייתה קרובה להפתיע את האלופה. הכתומים יודעים שבשבועות הקרובים יצטרכו להגיע לשיא במפעל האירופי, והמשחק מחר מול קלוז' הוא בגדר משחק קריטי, שכן הפסד יסבך מאוד את תמונת העלייה לרבע הגמר.

גולן גוט שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
סבל מערב קליעה לא טוב נגד מכבי תל אביב. גולן גוט/קובי אליהו

קלוז', מוליכת הטבלה הרומנית, מציגה את אחד הסגלים האיכותיים ביותר שהציגה אי פעם קבוצה רומנית. את הקבוצה היה אמור לאמן דושקו וויושביץ' הסרבי האגדי, שאימן במשך שנים רבות את פרטיזן בלגרד, אך לאחר זמן קצר מי שחזר לעמוד על הקווים של המועדון הוא מיחאי סילבשן, בן ה-34, אגדה מקומית שהעביר את כל הקריירה במועדון ואף שיחק בנבחרת רומניה.

שני השחקנים המובילים של קלוז' מוכרים מאוד לציבור הישראלי. הסנטר הקרואטי דארקו פלאניניץ', אקס מכבי תל אביב, רושם בגיל 29 16.4 נקודות ו-5 ריבאונדים בקבוצה. הגארד האמריקאי פטריק ריצ'רד, ששיחק לפני מספר שנים במכבי ראשון לציון, קולע 14.3 נקודות ומוסיף 4.5 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים. ארבעה שחקנים נוספים מובילים את הקבוצה - הרכז קרון ג'ונסון, שסיים את העונה שעברה בהפועל באר שבע, רושם 10.7 נקודות ו-6 אסיסטים, הפורוורד הליטאי דונאטס טארוליס קולע 10.9 נקודות. הסנטר הקרואטי השני, קרלו זגאנץ' מוסיף 9.8 נקודות ו-6.1 ריבאונדים והגארד הלטבי ארטיס אטה משלים 9 נקודות ו-3.8 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully