וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: ניצחון לנבחרת הנשים בטורניר ההכנה האחרון לפני היורו

השחקניות של דימיטריס מברוטאס גברו בגמר על המארחת סרביה, ויצאו לבודפשט למשחקי היורו. ישראל תנסה להקדים לפחות שתי נבחרות כדי לרשום העפלה היסטורית לרבע הגמר

נבחרת כדורמים נשים של ישראל. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
נראות מוכנות. נבחרת הנשים/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

חזרה כללית מוצלחת לנבחרת כדורמים הנשים, שזכתה היום (שני) בטורניר ידידותי בסרביה, שבוע לפני אליפות אירופה, תוך שהיא מנצחת שלוש נבחרות שיופיעו ביורו 2020 בבודפסט החל מיום ראשון הקרוב.

ישראל ניצחה היום בגמר את המארחת סרביה 12:15, וזאת כשהיא רק עם מחליפה אחת על הספסל מכיוון שמספר שחקניות מחלימות מווירוס ונאלצו לנוח. במשחקי מוקדמות הטורניר ניצחו הסרביות את ישראל 10:11, אבל היום היו אלה השחקניות בכחול-לבן שהניפו לבסוף את הגביע בתום הגמר.

לפני כן גברו השחקניות של דימיטריס מברוטאס על סלובקיה 9:10 והביסו את גרמניה 7:18. ישראל וגרמניה משובצות לאותו בית באליפות אירופה, ואילו סרביה וסלובקיה בבית המקביל. ביורו הקודם סיימה ישראל עשירית.

בתום הטורניר ומחנה האימון תצא הנבחרת באוטובוס לבודפשט, וביום א' היא תפגוש את הולנד החזקה, לשעבר אלופה אולימפית. נבחרות חזקות נוספות בבית 2 הן ספרד ואיטליה, ואילו ישראל תנסה להקדים לפחות את גרמניה וצרפת על מנת לרשום היסטוריה ולהעפיל אל רבע הגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully