וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: ארסנל עלתה לסיבוב הרביעי עם 0:1 מול לידס

הקבוצה של מרסלו ביילסה הייתה עדיפה במחצית הראשונה, אבל שער של ריס נלסון (55) עשה את ההבדל בין התותחנים למוליכת הצ'מפיונשיפ

צילום: רויטרס

זה היה קשה, ממש לא מרשים - בטח לא במחצית הראשונה - אבל בסופו של דבר ארסנל עלתה הערב (שני) לסיבוב הרביעי בגביע. התותחנים עשו את זה עם 0:1 ביתי נגד מוליכת הצ'פמיונשיפ לידס. מיקל ארטטה בחר לפתוח עם הרכב חזק מאוד כשפרט לברנד לנו ופייר אמריק אובמיאנג, מרבית שחקני ההרכב הראשון פתחו.

למרות ההרכב החזק של ארסנל, הקבוצה של מרסלו ביילסה שלטה לחלוטין במשחק במהלך המחצית הראשונה. לידס גם הגיעה למצבים מסוכנים מאוד, אבל דמיאן מרטינס הציל את המארחת במספר מקרים ומנע מהאורחת להשיג את שער היתרון. המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר לגמרי. ארסנל עלתה נחושה ונראתה הרבה יותר טוב כששער הניצחון שלה היה רק שאלה של זמן. בסופו של דבר זה הגיע בדקה ה-55. אלכסנדר לקאזט העביר מסירת רוחב מימין גאטנו ברארדי ניסה להרחיק, אבל לא עשה את זה מספיק טוב ומצא דווקא את ריס נלסון שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1.

לראשונה מאז אוקטובר ארסנל הצליחה לנצח פעמיים ברציפות (אז זה היה מול סטנדרד ליאז' ובורנמות') אחרי שבמחזור הליגה האחרון גברה 0:2 על מנצ'סטר יונייטד. כמו כן, זו הפעם הראשונה שהתותחנים שומרים על רשת נקייה פעמיים ברציפות מאז אותו צמד משחקים.

במהלך המשחק כבר נערכה הגרלת הסיבוב הרביעי בגביע ולא נשאה עימה בשורה על איזה מפגש ענקיות. מנצ'סטר יונייטד, אם תנצח את וולבס באולד טראפורד, תפגוש בסיבוב הבא את המנצחת בין ווטפורד לטרנמיר. מחזיקת הגביע מנצ'סטר סיטי תארח את פולהאם מהצ'מפיונשיפ. ליברפול תשחק בחוץ נגד המנצחת במפגש בין בריסטול סיטי ושרוסברי. צ'לסי תשחק בחוץ מול האל סיטי. ארסנל עצמה תצא למשחק חוץ לא קל מול בורנמות', איתה סיימה לאחרונה ב-1:1 בליגה. טוטנהאם, אם תעבור את מידלסברו, תשחק מול סאות'המפטון בחוץ. לסטר קיבלה את ברנטפורד. ווסטהאם תפגוש את ווסט ברומיץ'.

ריס נלסון שחקן ארסנל. GettyImages
נלסון חוגג את השער ואת הכרטיס לסיבוב הרביעי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully