וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר נפרד: "זו תקופה שאזכור כל חיי, תישארו בלבי לעד"

6.1.2020 / 19:37

מאמן הפועל באר שבע התייחס לעזיבתו אחרי ארבע עונות וחצי וכתב: "יחד יצרנו רגעים היסטוריים והצלחנו לקבע בתודעה את הפועל באר שבע כמועדון צמרת לגיטימי בכדורגל שלנו"

עריכת וידאו: ניר חן

לאחר ההודעה של הפועל באר שבע בדבר עזיבתו המפתיעה אחרי ארבע שנים וחצי ורצף היסטורי של שלוש אליפויות, ברק בכר פרסם הודעה בפייסבוק ובה כתב: "אחרי ארבע שנים וחצי, אני נפרד מהפועל באר שבע. לא מובן מאליו להשלים תקופה כה ארוכה ברצף כמאמן קבוצת כדורגל. על כך ועל דברים רבים נוספים, ראויים אלונה ברקת ואסי רחמים להערכה רבה.

"זו תקופה שאזכור כל חיי. בזכות האוהדים המדהימים שגם ברגעים קשים נתנו לי את הרוח הגבית, בזכות השחקנים האדירים איתם עבדתי בתקופה הזו, בזכות הצוות שלי בכל השנים הללו ובזכות כל העובדים הנפלאים במועדון הזה.

"יחד יצרנו רגעים היסטוריים והצלחנו לקבע בתודעה את הפועל באר שבע כמועדון צמרת לגיטימי בכדורגל שלנו. אלה היו שנים מדהימות ואני מודה על כל רגע ורגע. תודה לך באר שבע. העיר, הכדורגל, ובעיקר האנשים - כולכם תישארו בלבי לעד".

מי שמוזכר כרגע כמועמד להחליף את בכר הוא מאמן נבחרת קפריסין רן בן שמעון, שסגור שם לקדנציה נוספת אבל מחזיק גם בסעיף יציאה ויכול לממש אותו. גם מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס עשוי להיות זה שיירש את בכר. בכר, אגב, החזיק בחוזה לשנתיים וחצי נוספות, עליו חתם ביוני 2018.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע בהודעת הפרישה של מאור מליקסון. דני מרון
אחרי הפרישה של מליקסון, עוד רגע דרמטי. ברק בכר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully